حدادیان:۴۰۵هزار تومان جریمه شدم،نه ۵۰هزار

۲۷ آبان ،

سعید حدادیان خبرها انتشار یافته درباره مبلغ نقدی محکومیتش را غیر واقعی خواند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ این مداح اهل بیت در واکنش به بعضی خبرها منتشره دال بر اینکه وی به اتهام توهین به مقامات دولتی، به مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است؛ گفت: مبلغی که در حکم من آمده است است، ۴۰۵ هزار تومان است. ۲۰۰ هزار تومان به سبب شکایت رئیس جمهور و ۲۰۵ هزار تومان هم در نهایت شکایت فردی دیگر. البته من بر اساس حق قانونی خود به این حکم اعتراض خواهم کرد.

 وی همچنین در واکنش به اینکه دفتر ریاست جمهوری حکم صادره را تامل برانگیز خوانده بود، ادامه داد: بهتر بود تیم حقوقی ریاست جمهوری خبرها و اطلاعات خود را از پایگاه اینترنتی‌ها نگیرند!

حدادیان همچنین خطاب به رییس جمهور و نزدیکان وی که از او شکایت کرده بودند؛ عنوان کرد: وکیلی که حکم خود را از پایگاه اینترنتی‌ها می‌گیرد، شاید صلاحیت دفاع از شما را نداشته باشد. شما می‌توانید از وکلای بهتری استفاده کنید.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: بهتر است سیاسیون دست از مجادلات بی اساس بردارند و همه زیر پرچم امام حسین بیایند.

این مداح اهل بیت، به نامه نگاری‌های اخیر سران قوا اشاره کرد و گفت: این نامه نگاری‌ها سبب سرشکستگی ما بود و نشان داد که حتی این شکایتی که از ما هم شده است هم سیاسی بوده و دولت می‌خواست که از این شکایت در اختلافاتش با قوه قضاییه استفاده کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولتمردان دست از این مجادلات بردارند و به فکر خدمت به مردم و اسلام باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.