حدادی: در ابتدای بازی شوک زده بودیم/ زمان بازگشتم به چین مشخص نیست

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در ابتدای بازی مقابل سوریه شوک زده بودیم و خوب بازی‌ نکردیم که طبیعی بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی راحت مقابل سوریه، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از همه هوادارانی‌ که‌ در این هوای بارانی و سرد به سالن آزادی آمده و ما را تشویق کردند، ان‌شاءالله در بازی بعد سالن پرتر شود.

او افزود: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم تیم سوریه را شکست دهیم. یک مقدار شوک اول بازی نگذاشت خوب شروع کنیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم اختلاف را افزایش دهیم.

ستاره تیم‌ ملی بسکتبال ایران درباره نزدیک بودن نتیجه در اوایل این دیدار نیز گفت: به هر حال اولین بازی یک مقدار سخت است تا عادت کنید و طول می‌کشد، اما خداراشکر توانستیم از کوارتر دوم اختلاف را افزایش دهیم.

او همچنین درباره بازی روز یک‌شنبه مقابل قطر نیز گفت: بازی انتخابی جام‌جهانی که مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم یک اتفاق بود. در آن بازی بد دفاع کردیم و آن‌ها هر چه زدند گل شد. برای بازی پیش رو با تمرکز می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم.

حدادی در مورد زمان بازگشتش به لیگ ‌چین نیز گفت: واقعا از این بلاتکلیفی خسته شده‌ام و خدا راشکر تیم ملی بازی داشت تا سرگرم شوم. البته مسئولان باشگاه چینی قول داده‌اند که هر چه سریع‌تر این وضعیت را سر و سامان دهند.

او در مورد وضعیت بسکتبال ایران نیز گفت: ما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تیم ملی نتایج خوبی را در بازی‌های المپیک کسب کند، اما الان دیگر وقت آن است که مسئولان توجه بیشتری به بسکتبال داشته و حداقل یک سالن را در وسط شهر به ما بدهند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.