حذف برنامه‌ی تبلیغی حدادعادل از تلویزیون و رادیو

در پی انصراف غلامعلی حداد عادل از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، تنها برنامه‌ی تبلیغی باقیمانده از او در تلویزیون حذف می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی انصراف حداد عادل، یکی از هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری که امروز، ۲۰ خرداد ماه انجام شد، دومین مستند تبلیغاتی وی که قرار بود سه‌شنبه، ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه از شبکه اول پخش شود، حذف می‌شود.

ضرغامی در نشستی که روز برگزاری مراسم قرعه‌کشی نوبت حضور نامزدها در رسانه ملی با خبرنگاران داشت، دربارهٔ‌ی انصراف بعضی از نامزدها از حضور در برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما و همچنین تغییر در تنظیم جدول برنامه‌ها توضیح داده بود.

رییس سازمان صداوسیما اعلام کرده بود: اگر نامزدی در حین زمان مقرر انصراف دهد، به طور طبیعی برنامه‌های آن نامزد در جدول حذف می‌شود و هیچ اتفاق دیگری نمی‌افتد. ما هم بنا نداریم جدول را برهم بزنیم؛ البته اگر این اتفاق از قبل می‌افتد ممکن بود ما برنامه‌های جدولمان را بهتر و فشرده‌تر ببندیم اما اگر در طول این روزها که برنامه‌های انتخاباتی پخش می‌شود، این اتفاق بیفتد نامزدها حذف می‌شوند.

حداد عادل پیش از این در تمام برنامه‌های تبلیغاتی خود در رادیو و تلویزیون شرکت کرده بود و با انصراف وی در فاصله‌ی چهار روز مانده به برگزاری انتخابات یازدهم، تنها برنامه‌ی تبلیغی باقیمانده‌ی او که یک فیلم مستند است، پخش نمی‌شود.

حداد عادل بجز این فیلم مستند فرصت باقیمانده‌ی دیگری برای تبلیغ در تلویزیون نداشت.

 غلامعلی حداد عادل، امروز (دوشنبه) ۲۰ خرداد ماه از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و در بیانیه‌ای ۱۰ بندی سبب را به مردم توضیح داد. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.