حذف شبکه‌های ماهواره‌ای ایران از سوی غرب مغایر با اصول اطلاع رسانی آزاد است

۴ م دیماه ،

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز افکار عمومی دنیا محدودیت در اطلاع رسانی را امری غیر دموکراتیک، غیرانسانی و مغایر با اصول اطلاع رسانی آزاد می‌دانند.

حمیدرضا مقدم فر در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتیممتازنیوز، با اشاره به حذف برخی شبکه‌های ماهواره‌ای کشورمان توسط دولت‌های غربی گفت: در حال حاضر ما با یک جنگ رسانه‌ای با نظام سلطه مواجه هستیم، چراکه رسانه‌های غربی همیشه با سانسور و نوعی بایکوت خبری تلاش دارند پیام انقلاب اسلامی را در جهان کم‌رنگ کنند.
وی اقدامات رسانه‌های غربی برای ممانعت از انتشار یافتن پیام انقلاب اسلامی را بی‌نتیجه خواند و افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز به این موضوع پی برده‌اند که پیام کشورمان در جهان موثر بوده است، لذا با هر روشی خواهان قطع صدای به حق جمهوری اسلامی ایران می باشند که در این امر نیز شکست خواهند خورد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با غیر دموکراتیک دانستن حذف شبکه‌های ماهواره‌ای کشورمان خاطرنشان کرد: امروز افکار عمومی دنیا محدودیت در اطلاع رسانی را امری غیردموکراتیک، غیرانسانی و مغایر با اصول اطلاع رسانی آزاد می‌دانند، لذا این عمل کشورهای غربی نشان‌دهنده ناامیدی و عجز آنها در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.