حذف پیمانکاران واسطه در مخابرات

به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات، این شرکت مانند دولت درصدد حذف شرکت‌های پیمانکاری و انعقاد قرارداد با خود افراد است که حذف پیمانکاران واسطه، به سود شاغلان در مراکز روستایی خواهد بود.
صابر فیضی اظهار داشت: با تاسیس شرکت “شسکام” (شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات) تمامی قراردادهای پیمانکاری مخابرات به این شرکت منتقل خواهد شد به این ترتیب از این پس به جای اینکه مخابرات با شرکت‌های پیمانکاری قرارداد ببندد و شرکت‌ها با افراد، شرکت شسکام مخابرات به صورت مستقیم با همان افراد قرارداد خواهد بست.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: مخابرات پیمانکارانی دارد که مراکز روستایی (مراکز مخابراتی در حد ۵۰۰ شماره‌ای) را نگه‌داری می‌کنند و به روستائیان سرویس‌دهی می‌کنند.
وی تصریح کرد: برخی از دفاتر ICT روستایی در دل مراکز مخابراتی روستایی است که در آینده زیر نظر شرکت شسکام‌ قرار خواهند گرفت.
خبرنگار فارس پرسید: با این کار پیمانکاران منطقه‌ای که تاکنون چند منطقه را نگهداری می کردند، حذف می‌شوند؟
فیضی پاسخ داد: مانند کاری که دولت در حذف شرکت‌های پیمانکاری کرد و گفت که از این به بعد با خود افراد قرارداد بسته شود؛ مخابرات هم برای خود یک شرکت تاسیس کرد تا با خود آن افراد قرارداد ببندد؛ مانند اینکه آن افراد با خود مخابرات قرار داد بسته‌اند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با این کار پیمانکاران واسطه حذف می‌شوند؛ اما به سود کسانی که در مراکز روستایی کار می‌کنند، خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد دفاتر ICT در دل مراکز مخابراتی روستایی قرار دارند.
وی تاکید کرد: البته دفاتر ICT روستایی، پیشخوان‌های دولت هستند و همان طور که دفاتر ICT شهری مستقل شده‌اند، دفاتر ICT روستایی نیز باید مستقل شوند، به هیچ جا وابستگی نداشته‌ باشند و تمام سازمان‌ها نیز از طریق دفاتر خدمات خود را ارائه دهند.
وی ادامه داد: در این رابطه در استان زنجان اقدام بسیار خوبی انجام شده به طوری که تمام کارهای دستگاه‌های دولتی با روستاها، به دفاتر ICT روستایی که پیشخوان دولت هستند، واگذار شده که این اقدام بسیار قابل تقدیر است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.