“حرف‌شنوی” آژانس انرژی اتمی از رژیم صهیونیستی گفتگوها را با مشکل مواجه می‌کند

۲۵م دیماه ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورتی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مذاکره هفته جاری خود با ایران تحت تاثیر القائات رژیم صهیونیستی و سازمان سیا قرار گیرد در گفتگوها با مشکل مواجه خواهد شد.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و قرچک در مجلس در آستانه مذاکرات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در نشست کارشناسی آژانس انرژی اتمی با ایران نقطه نظرات مثبتی مطرح شده و نقاط مشترک بسیاری وجود دارد که آژانس و ایران می‌توانند روی آنها بحث کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به “حرف‌شنوی” آژانس از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در این نشست که ۲۷ دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد احتمال دارد که آژانس تحت تاثیر القائات سیاسی خبرها رسانه‌های صهیونیستی یا سازمان سیا قرار بگیرد که در این صورت قطعا در گفتگوها با مشکل مواجه خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خوش‌بین هستم و امیدوارم این گونه اتفاق نیافتد چرا که نقطه نظرات خوبی بین طرفین وجود دارد.

گفتنی است؛ طبق توافقات نشست قبلی کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران مقرر شد طرفین ۲۷ دی‌ماه سال جاری همزمان با شانزدهم ژانویه ۲۰۲۴ در تهران به گفتگو بنشینند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.