حرف های جنجالی پسر فراستی در فیسبوک‌

در حالی که هفته گذشته برنامه هفت ترجیح داد در بخش نقدش را برای فیلم نارنجی پوش حذف کند. انتقادات مسعود ده نمکی از این تصمیم و پاسخ های جیرانی بار دیگر بحث مسعود فراستی و نوع نقد و ادبیاتش را زنده کرد.
– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش ممتازنیوز به نقل از کافه سینما روز گذشته در یک اتفاق جالب پسر مسعود فراستی در صفحه فیسبوکش در مقام دفاع از پدرش بر آمده و صحبت های جالبی درباره مواضع این منتقد مطرح کرد که در ادامه آن را می خوانید. به گزارش کافه سینما او نوشته است:

«بعضی پرسیدن که چرا مسعود فراستی دو هفته است به هفت نمی آید. بعضی پرسیدن که فیلم قلاده ها بهتر بود یا جدایی.جواب همه سوالاتون یک چیزه. آقا جان مسعود فراستی تحت فشاره. دو بارم تا حالا گفته. یک بار سر ملک سلیمان که گفت مجبورش کرده اند [فیلم رو] کم بکوبه یک بار هم سر یک جای دیگر. الآن چون مسعود فراستی یک میزانی حرفش تو عموم مردم مقبولیت دارد در خیلی از موارد تو فشار می گذارنش. این به این معنی نیست که تو نظام جمهوری اسلامی آزادی و حق بیان نیست، چون این فشار نه از جانب مقام عظمای ولایته نه رئیس جمهور نه… اگر اینطور بود پدر من نمی توانست تو دیدار هنرمندان با رهبری برگردد بگوید ما تو سینمامون …پنهان داریم. ولی با همه ی این اوصاف برای بار آخر می گویم بابا خیلی تحت فشاره. دیگر همه فهمیدن که طالبی دارد تهدیدش می کند. دیگر همه فهممیدن که سر ملک سلیمان بابا نمی تونست نقد کند. دیگر همه فهمیدن بابا سر نقد اخراجی های ۳ داشت به ده نمکی التماس می کرد که حرفشو بد برداشت نکند. اون کسایی که بابام را تحت فشار می گذاششتن آدمایی بودند که از لحاظ اقتصادی تو سینمایند.

یک کم فکر کنید. و این رو از من بشنوید. شاید یک سری از فیلمهایی که بابام می گوید بدند رو از ته دل قبول داشته باشد و شاید یک سری از فیلم هایی که می گوید خوبند، اصلا دوست نداشته باشد. فقط کافیه به صورتش نگاه کنید. در خلاله حرف زدنش اگر دیدید رنج و غم تو صورتش منعکس می شود بدونید که حرف دلشو نمی زند. نمی گویم که مثلا سر قلاده های طلا نظرش این نبوده. چون ابوالقاسم طالبی به خیال خودش تهدیدش می کرد. اگر آقای طالبی اطلاع داشت می‌تونست بجای اینکه بگه تورو توی تظاهرات دیدم، برگرده بگه چرا پسرت ایلیا […] والسلام.

در مورد جدایی نادر از سیمین: اون شبی که هواپیمای اصغر فرهادی به زمین نشست یک عده به اصطلاح .. به من زنگ زدند تا از من اجازه بگیرند که بروند یک تشت از نجاست رو سر آقای فرهادی خالی کنند! من تقریبا هر چی فحش بلد بودم نثارشون کردم. بابام وقتی فهمید یک ۴-۵ تا فحش اب دار زیر لب بهشون داد. ۶ روز بعد همونها به من زنگ زدند که یک شورا تشکیل دادند برای آشتی دادن فرهادی با دولت! و از من دعوت کردند که بروم اونجا چون پدرم اهل مماشات نیست. من نرفتم و بهشون یک جواب دادم. گفتم نه پدرم نه من نه کس دیگر از آقای فرهادی بدش نمی آید. بابام فیلم را دوست نداشته و این سلیقه اش بوده. (البته من هم دوست ندارم) ولی این دلیل نمی شود که مثلا پدر من را دشمن اصغر فرهادی بخوانند.»

تکمیلی:

لحظاتی پیش مسعود فراستی با کافه سینما تماس گرفت، این گفته‌ها را تکذیب کرد و با قاطعیت گفت موضع‌اش درباره فیلم قلاده‌های طلا دقیقا همانی است که پیش از این اعلام کرده. و این که هر چه از قول او نقل شود، سندیت ندارد و او خود مواضع‌اش را در رسانه‌ها در میان خواهد گذاشت.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۲ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فراستی, فیسبوک‌, پسر فراستی, پسر فراستی در فیسبوک‌

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.