حرف های “پارک وون” ارزش اعتراض ندارد

پارک، سرپرست تیم ملی والیبال کره جنوبی در مصاحبه های خود میزبانی ایران در مسابقات جوانان آسیا را عامل اصلی قهرمانی کشورمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،‌ “پارک وون” سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کره جنوبی پس از باخت تیمش در بازی های اخیر مقابل حریفان در طول مسابقات قهرمانی جوانان قاره میزبانی ایران را عامل کسب نتایج ضعیف کره ایها عنوان کرد و اظهار داشت: ایرانی ها هر زمان که میزبانی مسابقات قهرمانی قاره را بر عهده می گیرند تمام تلاش خود را برای رسیدن به مدال طلا از طریق کمیته کنترل بکارخواهد گرفت.

سعید درخشنده مسئول کمیته فنی این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: باختهای تیم ملی کره دراین رقابت ها هنوز تمام نشده است. آنها امروز هم نتیجه را به تیم ملی هند واگذار کردند،‌ پس از اتمام این دیدار نزد پارک رفتم و از وی سوال کردم آیا باز هم ما عامل این باخت بودیم؟ وی در واکنش به این سوال صغرسنی هندیها را عامل باخت تیمش عنوان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا متن مصاحبه “پارک وون” که مبتنی برزدن اتهام به کمیته کنترل مسابقات است را به”AVC”  گزارش خواهید کرد؟ گفت: حرفهای این سرپرست هیچ ارزشی برای ما ندارد و به هیچ عنوان پیگیر آن نخواهیم بود، نتایج کسب شده درپیکارهای قهرمانی آسیا نشانگر عملکرد تیمهاست، صحبت های پارک ارزش اعتراض و واکنش را ندارد.  /مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.