حسین عسگری: رکابزنان تیم در تور چین انگیزه‌ پایینی داشتند

۲۳ آبان ،

3701.jpg

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز گفت: به سبب عدم حضور حسین ناطقی، در تور تایهو چین با مشکل مواجه بودیم.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری تایهو چین در مسیرهای کوتاه و به صورت سرعتی برگزار شد و با توجه به این که شش رکابزن تیم پتروشیمی تبرییز در رشته‌های استقامتی کار می‌کنند، در این مسابقه‌ها با مشکل مواجه بودند. همچنین حسین ناطقی رکاب‌زن سرعتی تیم نیز به سبب مشکل گذرنامه موفق به شرکت در این رقابت‌ها نشد، در حالی که حضور او می‌توانست به تیم کمک بسیاری کند. از سوی دیگر با مشخص نبودن وضعیت تیم، رکاب‌زنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و از انگیزه‌ی پایینی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها اولین مسابقه‌ی فصل برای تیم پتروشیمی تبریز به حساب می‌آید، بنابراین فرصت بسیاری داریم تا بتوانیم امتیاز بالاتری کسب کنیم.

عسگری با اشاره به مشخص نبودن وضعیت تیم پتروشیمی تبریز تصریح کرد: اگر تیم می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ فعالیت داشته باشد باید تا ۱۰ روز دیگر به فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری اعلام آمادگی کند و مبلغی را نیز به حساب آن‌ها واریز کند. در غیر این صورت در هیچ مسابقه‌ای نمی‌توانیم حضور داشته باشیم و متاسفانه مسئولان باشگاه درباره حفظ تیم تاکنون هیچ جوابی به ما ندادند.

عسگری در پایان بیان کرد: اواخر اسفندماه مسابقه‌های لانکاوی مالزی را در پیش رو داریم و امیدوارم هرچه سریعتر مشکل تیم حل شود تا بتوانیم در آن مسابقه‌ها شرکت کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.