حسین یاری و کمند امیر سلیمانی در شبکه سحر

شبکه سحر این بار برای مخاطبان خود در جمهوری آذربایجان، سریال تلویزیونی جذاب و دیدنی “ هوش سیاه “ را نمایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، سریال “ هوش سیاه “ به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحر العلومی به زبان آذری دوبله شده و از سیمای آذری شبکه سحر به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه تلویزیونی با صدا برداری و میکس ساناز اکبری و صادق صبور آماده شده است و سعید بحر العلومی، مهدی حسین زاده، عبدالله بحرالعلومی، محمدعلی نوروش، ونوس محسن زاده، علی احمدی، شهباز دولت نژاد، یوسف نوعی، ندا سام، لعیا نبیل پور، صداقت نجف وند، حامد منافی، مجید مشیری، وحید آقاپور، رامتین امن گستر، کیوان اشرفی، علی محمدی، علی پوریان، ایرج افشار، فرزانه مقبل، فاطمه حیدری، صفورا مناف زاده و … به عنوان صداپیشه در این مجموعه همکاری نموده اند.

“ هوش سیاه “ به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی سید عباس فاطمی برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده بوده است و هم اکنون شبکه سحر آن را برای مخاطبان آذری زبان خود آماده پخش کرده است.

این مجموعه، داستان مبارزه پلیس آگاهی با جرایم رایانه ای است که به تخلفات گروه های مخرب در حوزه رایانه ای نرم افزار و الکترونیک می پردازد . سرگرد احمدی( حسین یاری) معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس در طول مجموعه با پرونده پیچیده کامران پوریایی( کیکاووس یاکیده) درگیر شده و به موازات آن پرونده های دیگری را هم رسیدگی می کند و …
حسین یاری، کیکاووس یاکیده، رضا آشتیانی، کمند امیرسلیمانی، افشین کتانچی، روح الله کمانی، سپیده گلچین، سودابه بیضایی، بهزاد خداویسی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، داریوش اسدزاده، کیانوش گرامی، سپند امیرسلیمانی، ارسلان قاسمی، علیرضا حق شناس، سیامک قاسمی و بهرنگ علوی از جمله هنرمندانی می باشند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

“ هوش سیاه “ مجموعه ای تلویزیونی است که در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای آماده پخش شده است و هر روز غیر از روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان این شبکه به زودی روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است با توجه به اینکه تولید سریال یکی از برنامه های اکثر رسانه های تصویری خانوادگی دنیا است و در این تقابل نابرابر که رسانه های داخلی مورد تحریم غول های رسانه ای جهان استکبار واقع شده اند،؛ از پا نایستاده و به پخش سریال با رویکرد های رسانه خود می پردازند، شبکه برونمرزی سحر نیز تلاش می کند با آماده سازی فیلم و سریال های ارزشمند ایرانی به زبان های شش گانه سیماهای خود ومعرفی بیش از پیش فرهنگ و سنن ایرانی و چهره امروزین جامعه ایرانی، نقش خود را در عرصه فعالیت های برونمرزی رسانه ملی ایفا کند.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.