حضورنیروی دریایی درآب های آزاد اقتدار ایران را به نمایش گذاشته است

به گزارش ایرنا، امیر دریادار ‘حبیب الله سیاری’ دوشنبه شب در مراسم محفل انس با قرآن منطقه دوم دریایی ولایت، افزود: حضور بدون وقفه یگان های شناور کشورمان در آبهای آزاد نشان داد که ما توان نشان دادن قدرت کشورمان را در عرصه های جهانی دارا هستیم.

وی اظهار داشت : استفاده از امکانات دریای عمان و اقیانوس هند ، یکی از مهمترین راه های پیشرفت و توسعه پایدار کشور است.

دریا دار سیاری ادامه داد: در همین راستا نیروی دریایی ارتش، با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت در شهرستان جاسک و استفاده از تمام امکانات نداجا ، در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه می کوشد به گونه ای که توسعه و پیشرفت شهرستان بعد از حضور نیروی دریایی ارتش برای همه مشهود است.

وی با بیان این که نیروی دریایی ارتش در کنار ساخت و ساز در سواحل جنوب شرقی کشور، فعالیت های خوبی در راستای حضور در آب های آزاد داشته افزود: در مدت سه سال گذشته بدون حتی یک روز وقفه در آبهای آزاد از سواحل جاسک تا دریای مدیترانه حضور داشتیم و ان شاالله در آینده نزدیک در اقیانوس اطلس نیز شاهد حضور نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریای ارتش خطاب به کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت گفت که شما پیشتاز اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و طلیعه دار سازندگی و توسعه پایدار در سواحل جنوب شرق و دریای عمان بودید.

وی، با بیان اینکه امروز اولین سالگرد حضور مقام معظم رهبری در بندرعباس است گفت: به برکت همین سفر ، شهرستان رونق بیشتر به خود گرفته و نیروی دریایی ارتش نیز با استفاده از توان خود تمامی مسائل مربوط به زیر ساخت های منطقه از طریق دولت ، دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی به طور مرتب در حال پیگیری هستیم.

ک/۲۷۱۹۹/۶۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۹۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.