حضور بازیگران نامدار در جشنواره ساندنس

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ستارگان نامدار سینمای هالیوود با فیلم های تازه خود در جشنواره ساندنس امسال شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، جشنواره بین المللی فیلم های مستقل ساندنس ،امسال با حضور ستارگان شناخته شده جریان اصلی گرم تر از قبل خواهد بود.

مایکل فاسبندر بازیگر انگلیسی با فیلم ” فرانک” در جشنواره حاضر خواهد شد.کایرا نایتلی دیگر بازیگر محبوب انگلیسی هم در فیلم ” لاگی ها” نقش آفرینی کرده که در بخش مسابقه به نمایش در می آید.رایان رینولدز بازیگر آمریکایی هم با دو فیلم ” صداها” و ” حمله ۲″ از جمله نام های آشنای حاضر در جشنواره ساندنس خواهد بود.

در بخش مسابقه فیلم های مستند ، فیلم هایی دربارهٔ مشاهیر حوزه های گوناگون رونق بخش جشنواره خواهند بود.در این بخش مستند هایی دربارهٔ راجر ایبرت منتقد معروف سینما که چندی پیش درگذشت ، میت رامنی سیاستمدار آمریکایی ، وایتی بالگر ، جری سندوسکی و جورج تاکی به نمایش در می آید.

جان کوپر مدیر جشنواره ساندنس در این باره گفت : نمایش های افتتاحیه و تعداد قابل توجهی از مستند های حاضر توسط فیلمسازان مستقلی ساخته شده اند که در سالیان قبل با حضور در جشنواره ساندنس نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند.به این ترتیب جشنواره امسال نمایانگر تاثیر گذاری و میراثی است که سینمای مستقل طی سی سال قبل بر جریان اصلی سینما گذاشته است.

جشنواره فیلم های مستقل ساندنس که رابرت ردفورد ستاره کهنه کار سینمای جهان بنیان گذار آن است، امسال از ۱۶ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ ( ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ) در پارک سیتی ایالت یوتای آمریکا برگزار می گردد.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.