حضور بازیگر و رقاص الجزایری در یک فیلم مستهجن + تصویر

بازیگر و رقاص “الجزائری” “سوفیا بوتله”، با بازی در صحنه هایی از یک فیلم مستهجن، در جامعه “الجزایر” خشم بسیاری را برانگیخت.

افق نیوز:بازیگر زن ‘الجزایری’ خشم هموطنان خود را در وب سایت های ارتباطی اجتماعی به خاطر ظاهر شدنش در یک فیلم مستهجن فرانسوی، برانگیخت.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از روزنامه القدس العربی؛ بازیگر زن”الجزایری” خشم هموطنان خود را در وب سایت های ارتباطی اجتماعی به خاطر ظاهر شدنش در یک فیلم مستهجن فرانسوی، برانگیخت.
بازیگر و رقاص “الجزائری” “سوفیا بوتله”، با بازی در صحنه هایی از یک فیلم مستهجن، در جامعه “الجزایر” خشم بسیاری را برانگیخت.
فعالان در این کشور خواستار عرضه نشدن و نخریدن این فیلم شدند، بلکه از الجزایری های مقیم فرانسه هم خواسته اند که این فیلم را در فرانسه تحریم کنند، به ویژه که او دختر نوازنده معروف الجزایری “صافی بوتله” می باشد.
“سوفیا بوتله” رقاص الجزایری که در فرانسه اقامت دارد، در فیلم مستهجنی که از اواسط هفته گذشته در سینماهای فرانسه اکران می شود، شرکت کرده است، این ماجرا پس از فسخ قراردادی که با خواننده پاپ مدونا نوشته بود، صورت گرفت.
فعالان، بر روی وب سایت های ارتباطی اجتماعی “تویتر” و “فیس بوک” گروهی را برای پیگیری تحریم این فیلم فرانسوی که بازیگر و رقاص “الجزائری” در صحنه های مستهجن آن بازی کرده، رهبری می کنند.
این فعالان لزوما از الجزائری های مقیم کشور فرانسه خواسته اند که این فیلم را در سینماهای فرانسه تحریم کنند و از پخش و عرضه آن در کشور الجزایر به دلیل توهین و خدشه وارد کردن به عفت و حیا جلوگیری شود.
مردم می گویند: “چرا “سوفیا بوتله” قبول کرده این نقش را که در شان و شخصیت او و پدر نوازنده و آهنگ سازش نیست، بازی کند؟ و آیا چون مقیم فرانسه هست می تواند در صحنه های مستهجن و برهنه بازی کند؟، لازم است به جای جلوگیری از عرضه این فیلم در “الجزایر” گروهی را برای ممنوع الورود کردن “سوفیا” در “الجزایر” مامور کنیم.
بسیاری از خوانندگان وب سایت های ارتباطی اجتماعی ظاهر شدن “سوفیا بوتله” را مورد انتقاد قرار دادند به ویژه که او دختر نوازنده و تنظیم کننده معروف “صافی بوتله” که باعث موفقیت خواننده “رای خالد” که در حال حاضر شهرت خوانندگی اش جهانی است، می باشد.
“سوفیا بوتله” جزء رقاصانی بود که با ملکه پاپ آمریکا “مدونا”، چند سالی در دوره ها و کلیپ های فنی او، همکاری کرده و جدایی او از مدونا حدودا از دو سال پیش به ویژه پس از ارتباطش با “ابراهیم زیبات” مرد “الجزایری”، شروع شد.
“سوفیا در تصریحاتی به یک روزنامه ی فرانسوی به مناسبت ترویج این فیلم گفته که “در صدد آماده شدن برای ظاهر شدن با “مایکل جکسون” بودم، ولی مرگ او را غایب کرد.

 

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.