حضور راننده فرمول ۱ در تظاهرات ضد آل‌خلیفه+ عکس

راننده تیم فراری به همراه تعدادی دیگر از عوامل تیم های شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه شرکت کردند و شعارهایی علیه این رژیم سر دادند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت، «جان والدس» راننده تیم فراری که برای شرکت در مسابقات فرمول یک به بحرین سفر کرده است با شرکت در تظاهرات مردم بحرین علیه آل خلیفه انزجار خود را از جنایات رژیم بحرین ابراز داشت.

وی در حالی که پلاکاردی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود مردم بحرین آزادی و دموکراسی می خواهند پیشاپیش تظاهرکنندگان حرکت می کرد و عده ای از عوامل تیم های شرکت کننده در این مسابقات وی را همراهی می کردند. 

این در حالی است که همزمان با برگزاری مسابقات فرمول یک مردم بحرین همچنان به تظاهرات خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه می دهند.

در همین رابطه زنان بحرینی که کفن پوشیده بودند شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقات سر دادند.

تظاهرات مردم بحرین علیه برگزاری این مسابقات که همچنان ادامه دارد در حالی برگزار می شود که نیروهای امنیتی آل خلیفه به شدت با تظاهرکنندگان درگیر و با استفاده از ماشین های آب پاش، گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به مردم حمله می کنند.

انقلابیون بحرینی اعلام کردند که هدف آل خلیفه برای سرپوش گذاشتن بر جنایات علیه مردم با برگزار کردن مسابقات فرمول یک برآورده نشد و بالعکس مردم جهان صدای مظلومیت بحرینی ها را شنیدند. این مسابقات با استقبال سرد تماشاگران و تیم های ورزشی مواجه شد و سکوی تماشاگران خالی از تماشاگر بود. همچنین بسیاری از تیم های ورزشی مطرح جهان از جمله پورشه از حضور در این مسابقات امتناع کرده بودند. قبلا مردم بحرین پیش بینی کرده بودند که خود رانندگان مسابقات فرمول یک می توانند پیام مخالفان آل خلیفه را به گوش جهانیان برسانند.

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تیم خبرنگاران یک شبکه انگلیسی را به دلیل فیلمبرداری از تظاهرات مردمی، دستگیر و از بحرین اخراج کردند.

خبر دیگر اینکه چند زن انقلابی بحرینی علی رغم وجود تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم آل خلیفه کفن پوش خود را به محل برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک در منامه رساندند.

به گزارش المنار، این زنان بحرینی که کفن پوشیده بودند، شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقات سر دادند.

تصاویری که فعالان بحرینی در پایگاه های اینترنتی منتشر کردند نشان می دهد که نیروهای امنیتی بحرین این زنان را بازداشت می کنند.

یکی از این زنان تصویری از عبدالهادی الخواجه فعال بحرینی که در زندان آل خلیفه بیش از هفتاد روز است به اعتصاب غذا ادامه می دهد، در دست داشت


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.