حضور شبکه سحر در نمایشگاه بین المللی کتاب

۱۷اردیبهشت،

اردیبهشت ماه هر سال، زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و این موضوعی شده تا برنامه سازان شبکه سحر نگاهی به این گردهمایی علاقمندان به کتاب بیاندازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ” ایران ” عنوان برنامه ای است که به مناسبت برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نظر دارد تا به موضوع کتاب و کتابخوانی در ایران بپردازد. این برنامه که به تهیه کنندگی پناه نجف زاده به طور زنده برای مخاطبان به روی آنتن خواهد رفت گوشه هایی از نمایشگاه کتاب را برای آذری زبانان به تصویر خواهد کشید.
تولید کنندگان ” ویژه برنامه نمایشگاه کتاب تهران ” در نظر دارند تا با حضور کارشناس مدعو به تازه های نشر ایران، مقایسه میزان مطالعه و نشر در برابر کشورهای منطقه، میزان رشد علمی ایران و … که می تواند از تاثیرات نمایشگاه کتاب باشد بپردازند.
در این برنامه مهدی روزبهانی به عنوان دستیار اول تهیه کننده، معصومه ظهیر به عنوان دستیار دوم و عبدالله بحرالعلومی به عنوان مجری برنامه با نجف زاده همکاری خواهند کرد.
این ویژه برنامه از بخش های مختلفی مانند گفتگوی مجری با کارشناس برنامه، پخش گزارش از بازدید کنندگان از نمایشگاه، پخش گزارش از ناشران بالاخص ناشران کتابهای آذری زبان در نمایشگاه امسال و به تصویر کشیدن استقبال مردم به ویژه جوانان از نمایشگاه کتاب تهران تشکیل شده است.
برنامه زنده ” ایران ” که ویژه برنامه ای است به مناسبت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای آذری کانال یک شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به روی آنتن خواهد رفت.
بیست و شش سال است که اردیبهشت وعده دیدار اهالی کتاب و دوستداران این یار پند دان است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.