حضور فرهاد مجیدی به عنوان استعدادیاب اسپانیول تکذیب شد/ باشگاه اسپانیول: فقط از او تقدیر کردیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – سایت خبرلایو نوشت:

باشگاه اسپانیول اسپانیا در مورد حضور فرهاد مجیدی در این باشگاه و تماشای دیدار با بارسلونا خبری منتشر کرد.

فرهاد مجیدی چند روز قبل در باشگاه اسپانیول حاضر شد و دیدار این تیم برابر بارسلونا را تماشا کرد و یک پیراهن نیز با نام خود از مدیران این باشگاه دریافت کرد. {ایــنـــجــا}

البته حضورستاره سابق استقلال در این باشگاه باعث شد شایعات زیادی از سوی رسانه های داخلی مبنی بر اینکه وی مدیر استعدادیابی این باشگاه شده، منتشر شد.

سایت باشگاه اسپانیول در همین زمینه مطلبی را منتشر کرده است که نشان می دهد مسئولیت گرفتن فرهاد مجیدی در این باشگاه صحت ندارد و تنها از وی به عنوان یکی از بهترین های آسیا تقدیر شده است.

farhad-majidi

مطلب منتشر شده در سایت اسپانیول به شرح زیر است:

فرهاد مجیدی ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در ورزشگاه اسپانیول حضور پیدا کرد. مجیدی فوتبالیست سابق ایران این روزها در بارسلونا است برای کسب اطلاعات دربارهٔ باشگاه اسپانیول به بارسلونا آمده است. بازیکن سابق راپید وین در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ ، بسیاری از دوران بازیگری اش را در آسیا بود و همه او را به عنوان بهترین بازیکن آسیا می شناسند. فرهاد مجیدی روز جمعه در زمین اسپانیول بود. جایی که او جلسه ای با مدیران باشگاه اسپانیول داشت و نظراتش را با آنان به اشتراک گذاشت و از قسمتهای باشگاه اسپانیول بازدید کرد.

فوتبالیست سابق تیم ملی ایران از امکانات خوب باشگاه ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که اسپانیول یک باشگاه مدرن است. مجیدی بیننده داربی کاتالونیا هم خواهد بود و این یک فرصت مناسب برای مجیدی است که این بازی مهم و ممتاز را از نزدیک ببیند. در ادامه دیدار وی از باشگاه اسپانیول، پیراهنی به نام او به فرهاد مجیدی داده شد. فرهاد مجیدی می خواهد تا با آموزش های باشگاه در زمینه مربیگری تیم های پایه آشنا شود.

پیش از این هم اخباری مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در باشگاه مطرح لسترسیتی منتشر شده بود که تکذیب شد. {ایــنـــجــا} به نظر می رسد اسطوره استقلالی ها استراحت و حضور گهگاه در تمرینات و بازی های تیم های مطرح را به پیگیری کلاس های آموزشی اش ترجیح می دهد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.