حضور مسوول برگزاری مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا در هتل تیم ایران

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، برگزار کنندگان مسابقات زیر ۲۲ سال در گروه C که در مالاکای مالزی برگزار می شود به هتل محل اقامت تیم ایران آمدند و با جوزی و منصوریان صحبت کردند.

به دنبال اعتراض اعضای تیم کشورمان به نحوه ارائه تسهیلات به تیم های حاضر در مسابقات از جمله زمین تمرین و هتل ، دبیرکل فدراسیون فوتبال ، عصر روز پنج شنبه بلافاصله پس از دریافت گزارش از تیم ملی کشورمان با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال اسیا ، خواستار پاسخگویی و پیگیری موضوع توسط AFC شد.

برهمین اساس عوض بیک – مسئول برگزاری مسابقات در این گروه ، صبح روز جمعه به همراه سه تن از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن حضور در هتل و برگزاری نشست با جوزی ، منصوریان ، حسینی و خانلری موضوع را پیگیری کردند و مقرر شد به کلیه موارد اعلام شده در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیدگی کرده و مشکلات را رفع کنند.

جلسه مدیران برگزاری مسابقات صبح امروز و از ساعت ۱۱ الی ۱۳ و کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم ها از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۴۵ ( به وقت محلی) در هتل بی ویو – محل اقامت تیم ها برگزار می شود.

جلسه هماهنگی مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا در رده زیر ۲۲ سال در گروه C در هتل بای ویو برگزار شد.

در این نشست که کلیه سرپرستها و پزشکان تیم ها و مسئولان برگزار کننده از کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند از تیم کشورمان نیز ابوالفضل جوزی – سرپرست و دکتر پرهان خانلری – پزشک تیم ملی نیز شرکت کردند و ناظر AFC ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این مسابقات ، کلیه قوانین و مقررات و نحوه برگزاری مسابقات را تشریح کرد.

بنا بر موارد مطرح شده در این جلسه از هر گروه ۲ تیم اول ، مستقیما به مسابقات نهایی صعود می کند و دو تیم سوم که بهترین نتیجه را گرفته باشند به دور نهایی رفته و در صورتی که کشور میزبان مرحله نهایی جزو تیم های صعود کننده نباشد ، یکی از دو تیم سوم با بهترین نتیجه حذف و تیم میزبان جایگزین ان خواهد شد.

در ادامه نشست در خصوص رنگ لباس ها در مسابقات ، محل برگزاری مسابقات ، اسکورت تیم ها ، قوانین رسانه ای ، محلهای تعیین شده برای گرم کردن بازیکنان و سایر مسایل مربوط به برگزاری دیدارها بحث و تبادل نظر شد و در نهایت کارت های شناسایی تیم های تحویل سرپرستان تیم ها شد و با توجه به اعلام ناظر دیدارها جریمه صدور کارت مجدد ، ۱۰۰۰ دلار است.

بعدازظهر امروز و از ساعت ۱۵ به وقت محلی سرمربیان تیم ها در کنفرانس های مطبوعاتی و پزشکان تیم ها نیز با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه خواهند داد.

وزرشی**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۱۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.