حضور مشکوک زنی در کنار رهبر کره شمالی+عکس

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تلویزیون دولتی کره شمالی روز یکشنبه تصاویری را نشان داد که در آنها در حالی که کیم جونگ اون، رهبر جدید کره شمالی در سالگرد مرگ پدربزرگش، کیم ایل سونگ، به وی ادای احترام می‌کند، این زن به وی ملحق می‌شود.
همچنین مقامات بلندپایه کره شمالی نظیر کیم یونگ نام، رئیس هیات رئیسه مجمع عالی خلق این کشور و همین طور ری یونگ هو، رئیس ارتش کره شمالی نیز رهبر این کشور را به مقصد کاخ کومسوسان در پیونگ یانگ که محل قرار گرفتن جسد مومیایی شده کیم ایل سونگ است، همراهی می‌کردند.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که زن ناشناس که ظاهرا در دهه دوم و یا سوم عمر خود است در کنار رهبر کره شمالی قدم بر می‌دارد.وی همراه با رهبر کره شمالی در مقابل تصویر کیم ایل سونگ تعظیم کرد. همچنین این زن که موی کوتاه داشته و لباس سیاه به تن داشت در تصاویری که از کیم جونگ اون هنگام تماشای کنسرت ارکستر دولتی این کشور در روز جمعه پخش شد نیز کنار وی نشسته بود.برخی از رسانه‌های کره جنوبی گمانه زنی کردند که وی “یو جونگ” خواهر کوچکتر کیم جونگ اون است که براساس گزارش‌ها در دهه ۱۹۹۰ همراه با وی در سوئیس تحصیل کرده است.


هم‌چنین برخی دیگر نیز عنوان می‌دارند که این زن همسر و یا معشوقه کیم جونگ اون است. سازمان اطلاعات و وزارت اطلاعات کره جنوبی از گمانه زنی در این زمینه خودداری کردند.
این گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که تا چه میزان کره شمالی نسبت به زندگی خصوصی رهبران خود پنهان کاری به خرج می‌دهند.
کیم جونگ اون پس از مرگ پدرش کیم جونگ ایل در ماه دسامبر سال گذشته جانشین وی شد اما دیگر کشورها حتی سن دقیق وی را نیز نمی‌دانند.
زن ناشناس دیگری نیز که در جریان تشییع جنازه کیم جونگ ایل در پشت سر کیم جونگ اون ایستاده بود نیز از سوی برخی منابع خبری به عنوان خواهر کوچکتر وی شناسایی شد.
روزنامه جونگ آنگ ایلبوی کره جنوبی گزارش داد که زنی که تصویر وی در روزهای اخیر دیده شده ممکن است “هیون سونگ ول” خواننده مشهوری باشد که براساس شایعات معشوقه رهبر جدید کره شمالی است.
این روزنامه گزارش داد که وی در سال ۲۰۰۶ از انزار عمومی ناپدید شد اما سپس در ماه مارس در حالی که ظاهرا در ماه‌های آخر دوران بارداری خود بود در صفحه تلویزیونی دولتی کره شمالی ظاهر شد.
یک مقام اطلاعاتی سئول به این روزنامه گفت: هیون از کودکی و نوجوانی دوست کیم جونگ اون بوده و شایعه‌ای در میان برگزیدگان کره شمالی مطرح شده مبنی بر اینکه وی معشوقه کیم جونگ اون است.
اما در عین حال یانگ مو جینگ، کارشناس مطالعات کره شمالی دانشگاه سئول اظهار داشت که احتمال کمی وجود دارد که این زن اسرارآمیز معشوقه کیم جونگ اون باشد زیرا همسران رهبران قبلی کمتر با شوهران خود به طور علنی نزد انظار عمومی حضور پیدا می‌کردند.
 

۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.