حضور نابغه ۵ ساله در نمایشگاه قرآن

سیدمحمد مهدی موسوی زاده نابغه پنج ساله با حضور در غرفه شعر و ادب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مداحی کردن برای بازدید کنندگان توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛سید محمد مهدی موسوی زاده نابغه پنج ساله با حضور در نمایشگاه، غرفه شعر و ادب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر روز عصر میزبان کودکانی است که با حضور در این غرفه و مداحی کردن برای بازدید کنندگان توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

مادر محمد مهدی، در خصوص کشف استعداد فرزند خود در گفتگو با ستاد خبری پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما، گفت: «ما در زمان طفولیت مهدی متوجه شدیم که فرزند ما یک نوزاد معمولی نیست و با مراجعه به روانشناس کودک و گرفتن تست آی کیو مشخص شد محمد مهدی نابغه است. محمد مهدی از وقتی دو سال داشت، شروع به مداحی کرد و از سه سالگی در کنار اساتیدی چون حاج محمود کریمی، حدادیان و … به محافل گوناگون دعوت می شد. ایشان از شاگردان آقای خرسندی رئیس خانه مداحان کشور نیز می باشند.»

محمد مهدی هم در گفتگو با ستاد خبری پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما گفت: «تا کنون دو جزء از قرآن کریم را حفظ کرده ام و قصد دارم تا پایان سال کل آن را حفظ کنم.

وی ادامه داد : اشعار زیادی را توانسته ام با کمک و یاری پدر و مادرم و عنایت خدا حفظ کنم که اکثر این اشعار در زمینه اخلاقی و آیینی هستنند./ه


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. یه بنده خدا:

    این اگه نابغه بود نمیرفت سراغ مداحی

  2. علی:

    سلام باتشکر ازسایت بسیار خوبتان به اطلاع میرسانم عکسی که روی این خبرگذاشته شده عکس سیدمحمدمهدی نیست اگربه سایت باشگاه خبرنگاران مراجعه کنید میبینید عکس فرق میکندلطفا عکس راعوض کنید متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.