حضور نهاد کتابخانه های عمومی با سالنی اختصاصی / نهاد کتابخانه های عمومی میزبان رادیو کتاب

۰۵اردیبهشت،

رئیس روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از حضور این نهاد در سالن شانزده (شبستان اصلی) نمایشگاه کتاب و میزبانی از رادیو کتاب خبر داد.

امیر حسین خواجوی، رئیس روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در رابطه با عضویت گرفتن اشخاص در نمایشگاه کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: ما هر ساله در نمایشگاه کتاب شرایطی را فراهم می کنیم که علاقه مند‌ان بتوانند به طور رایگان به عضویت کتابخانه عمومی در بیایند.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد مخاطبان کارت ها‌یی را در اختیار اشخاص قرار می دهیم که با ارائه آن به سایر کتابخانه ها به عضویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیاورند.
خواجوی در خصوص بحث خانه کتاب افزود: در این راستا امیدواریم با بر قراری ایستگاههای مشاوره کتاب ارائه مشاوره به علاقه مند‌ان در گروههای سنی مختلف کمک بزرگی به هموطنان کتابخو‌ان کشور کرده باشیم.
وی همچنین عنوان کرد: امسال در نمایشگاه نهاد کتابخانه های عمومی کشور سالنی مجزا به خود اختصاص داده و در سالن شانزده، شبستان اصلی غرفه خواهد داشت.
رئیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در همین خصوص اظهار داشت: امسال در این سالن میزبان رادیو کتاب خواهیم بود و امیدواریم که بتوانیم لطف بزرگی را در این راستا به هموطنان خود کرده باشیم./ رج


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.