حضور ۵۰ درصد دانش آموزان دوره متوسطه در هنرستان ها تا دو سال آینده

وزیر آموزش و پرورش:

حاجی بابایی گفت: اگر دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه ای هدایت شوند، می‌توانند جذب بازار کار شوند و یا برای ادامه تحصیل به دانشگاه بروند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی در گردهمایی مشترک روسای ادارات حراست و معاونین حفاظت پرسنلی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: براساس سند تحویل بنیادین، اگر آموزش و پرورش برای همه مشاغل مورد نیاز جامعه بستر سازی کند آن وقت می‌‎توان گفت که نظام تعلیم و تربیت در موقعیت مطلوب ایستاده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با تاکید بر اینکه این گردهمایی در آمادگی و برنامه ریزی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران موثر است، اظهار داشت: باید به‌گونه ای عمل کنیم تا ترفندها، تحریم ها و تهدیدهای دشمن خنثی شود.

حاجی بابایی با یادآوری اینکه اقدامات مثبت در وزارتخانه باید گسترش یابد، تصریح کرد با توجه به بزرگی و گستردگی آموزش و پرورش، سیاست‌های اجرایی به گونه‌ای است تا معلمان و فرهنگیان از اقدامات انجام شده خوشحال شوند.

وی یادآور شد منتقدین هم باور نمی‌کردند که آموزش و پرورش بتواند در مدت شش سال به این جایگاه حقوقی که هم اکنون در آن قرار دارد، برسد.

براساس این گزارش، مجموعه حراست وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۰ از سوی سازمان حراست کل کشور به عنوان حراست برتر انتخاب و معرفی شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.