حفظ ایمنی یا پیشبرد نوآوری؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حفظ ایمنی یا پیشبرد نوآوری؟

حفظ ایمنی یا پیشبرد نوآوری؟

ممتازنیوز: اداره ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا خود را متولی نظارت و تنظیم قوانین تلفن های همراه در خودروها می داند.

به گزارش ممتازنیوز، دیوید استریکلند رئیس اداره ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا برای اولین بار در کنگره آمریکا این موضوع را مطرح کرد که این اداره بر اساس «قانون ایمنی وسایل نقلیه» در قانون اساسی آمریکا باید متولی اصلی نظارت و تعیین دستورالعمل به کارگیری ابزارهای الکترونیکی و تلفن های هوشمند در خودرو ها باشد. وی همچنین خبر داد که برای سال آینده آیین نامه ها و دستورالعمل هایی را منتشر خواهد کرد که در ابتدا جنبه داوطلبانه خواهند داشت.
اجباری کردن برخی از دستورالعمل ها و توجه بیش از حد به ایمنی در خودرو نباید جلوی نوآوری در صنعت خودرو و در صنعت ابزارهای الکترونیکی هوشمند به وجود آورد. به همین منظور باید به دنبال تعادل بود علاوه بر حفظ ایمنی امکان بروز خلاقیت و نوآوری هم فراهم شود که نیاز به تعامل دستگاه های ذیربط دارد.
برای این منظور لازم است اداره ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا تعامل جدیدی را با تولید کنندگان ابزارهای الکترونیک، نرم افزارها و به طور کلی صنعت ارتباطات راه دور برقرار کند تا علاوه بر حفظ نوآوری ایمنی سرنشینان خودرو در بزرگراه های آمریکا تأمین شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.