حماسه گونی را در رادیو چی چست بشنوید

۲۲خردادماه،

حماسه گونی عنوان برنامه ای است که در روز جمعه ۲۴ خرداد از ساعت ۷ صبح تا پایان انتخابات از صدای مرکز آذربایجان غربی بصورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ این برنامه با چهارگروه برنامه ساز و با دعوت از مسئولان ، کارشناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه ، نخبگان ، هنرمندان و ورزشکاران مباحث پیرامون انتخابات ؛ نظیر حضور گسترده مردم ، مردم سالاری ، تقویت نظام و نقش مهم و ارزنده  مردم در انتخابات   رامورد بررسی قراردهد.
از اهداف این برنامه ارتقای حساسیت و تبیین مردم سالاری دینی و  حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات ، ترسیم نتایج حضور مردم در دفع توطئه ها و کاهش تهدیدها ، تبیین اندیشه امام و مقام معظم رهبری در زمینه نقش و جایگاه ویژه مردم در عرصه های انتخاباتی است. 
گزارش از سطح شهر و سایر نقاط استان،  خبرها انتخاباتی  ، ارتباط با مراکز و شبکه های سراسری ، مسابقه تلفنی و پیامکی ، سرودهای حماسی و بومی ، آنونس های انتخاباتی ، فرمایشات امام و رهبری  ، ارتباط با مسئولان ستاد انتخابات استان، پخش پیامهای ائمه جمعه و جماعات در خصوص دعوت از مردم برای حضور پر نشاط  از بخش های مختلف ای برنامه است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.