حماسه ۱۲ اسفند را با حضور در پای صندوق هاکامل کنید

به گزارش ایرنا، ‘غلامعلی حداد عادل’ بعدازظهر دوشنبه در گردهمایی اقشار مختلف شهرستان ری در مسجد فیروزآبادی شهرری گفت: شما مردم ولایتمدار از سخنان رهبر خود تبعیت و با آن عظمت و شکوه در انتخابات شرکت کردید.

وی اظهار داشت: مشارکت بیش از ۴۶ درصدی در انتخابات همه کسانی را که بر علیه نظام تبلیغ می کردند و با افزایش قیمت سکه و دلار سعی داشتند مردم را ناامید کنند، ناکام گذاشت.

حداد عادل ادامه داد: مردم قدم بسیار موثری را در روز ۱۲ اسفند ماه سال گذشته برداشتند و حال قدم اول نیاز به قدم دوم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روز کارگر نیز گفت: روز کارگر روزی است که از آغاز انقلاب اسلامی مورد توجه امام (ره) بود و هم اکنون نیز مورد توجه مقام معظم رهبری است و دیروز ایشان وقت مفصلی را برای بازدید از یک محیط کار و تولید که داروهای تزریقی و قطره ای تولید می کردند، اختصاص دادند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ بیان داشت: حمایت از کار، حمایت از کارگر است و اگر سرمایه کارآفرین نباشد، کشور را فاسد می کند.

وی تصریح کرد: سرمایه باید در خدمت تولید و کار باشد و انصافا بعد از انقلاب تولید ملی افزایش یافت ولی جای کار بسیار دارد و آنقدر تولید ملی باید افزایش یابد که نه تنها احتیاجات خودمان را برطرف سازیم بلکه صادرات را نیز افزایش دهیم و صادرات تنها محدود به نفت نباشد.

حداد عادل یادآور شد: صادرات کشور ما اکنون به دو کشور عراق و افغانستان که آمریکا سعی داشت آنجا را تبدیل به پایگاهی برای سنگ اندازی کند، افزایش یافته و این دو کشور بازاری برای تولیدات ایران شده اند به طوری که هم به کشور عراق سالانه هشت میلیارد دلار صادرات داریم.

وی با تاکید بر اینکه تولید باید مبتنی بر تولید علم و براساس اقتصاد دانش بنیان باشد، اظهار داشت: باید با رشته های جدید کالاهایی را تولید کنیم که در دنیا خریدار داشته باشد.

نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم در آستانه روز معلم تصریح کرد: کارگران و معلمان می توانند کشور را برای حفظ استقلال به پیش ببرند.

وی اضافه کرد: استقلال کشور ما خار چشم دشمنان و مستکبران شده است و آنها نمی خواهند در کشورهای اسلامی حتی یک کشور نیز روی پای خودش بایستد و ایران امروز چشم و چراغ کشورهای اسلامی است.

حداد عادل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری تصریح کرد: این شهید حق عظیمی به گردن ملت ایران دارد چرا که در معرفی اسلامی که امام مدافع آن بود تلاش بسیار کرد و بعد از شهادت نیز افکار او هنوز در میان ما جاری است.

۶۸۸/۶۹۹ ** ۱۵۷۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۵۴۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.