حمایت بارسایی‌ها از حضور گواردیولا در بایرن

۲۸م دیماه ،

به نقل از ساکرنت،‌ جوزپه گواردیولا شب قبل با امضای قراردادی ۳ ساله، از ابتدای فصل آینده هدایت بایرن مونیخ آلمان را به عهده گرفت.

گواردیولا که از پایان فصل قبل و زمانی که بارسلونا را ترک کرد بدون تیم بود، در ابتدای فصل آینده به حرفه مربی گری بازخواهد گشت.

تیتو ویلانووا، سرمربی کنونی بارسلونا و دوست صمیمی گواردیولا به همراه آندونی زوبی‌زارتا،‌ مدیر ورزشی این تیم و بازیکنانی مانند خاویر ماسکرانو، کارلس پویول و خوزه پینتو از حضور پپ در بایرن حمایت کردند.

ویلانووا اعلام کرد از برنامه‌های گواردیولا اطلاعی ندارد ولی از اینکه وی به فوتبال بازگشته خیلی خوشحال است. «نمی‌دانستم او به کدام تیم خواهد رفت. نمی‌دانم چه تیم‌هایی به او پیشنهاد همکاری داده بودند ولی امیدوارم همه آنها تیم‌های مطرحی بوده باشند. پپ به اندازه کافی وقت داشته تا به همه پیشنهادهای رسیده فکر کند.

وی افزود: بایرن باشگاهی با قدمت تاریخی زیاد است. آنها ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرده و امکانات فوق العاده‌ای در اختیار دارد.

زوبی‌زارتا هم گفت: برای پپ خوشحالم. حضور او در بایرن به آن معنا است که او به اندازه کافی استراحت کرده و آماده حضور دوباره در میادین است.

پویول، کاپیتان باشگاه نیز در مورد حضور سرمربی پیشین خود در بایرن مونیخ گفت: بایرن تیم خیلی خوبی است و پپ نیز مربی فوق العاده‌ای است. او به یک تیم بزرگ در اروپا پیوسته است.

ماسکرانو، هافبک آرژانتینی بارسا نیز گفت: می‌دانستم او راهی یک تیم بزرگ اروپایی خواهد شد. آنها بازیکنان آلمانی بسیاری در ترکیب خود دارند و برای فوتبال خود از فلسفه و مدل خوبی استفاده می‌کنند.

خوزه پینتو، دروازه‌بان ذخیره بارسا نیز گفت: اگر او خوشحال است،‌ همه ما نیز خوشحال هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.