حمایت شورای علمی پژوهشی پیشگیری از جرم سمنان از پایان‌نامه‌های مرتبط

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان، از حمایت دادگستری این استان از پایان‌نامه‌ها، مقالات و تحقیقات دانشجویان و اساتید در زمینه‌های مرتبط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه سمنان، محمدحسن قادری در نخستین جلسه شورای علمی پژوهشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان با اعلام این خبر تصریح کرد: گردآوری داده‌ها، آینده‌پژوهی جرایم، ارائه راهکارهای علمی پیشگیری و سنجش مستمر میزان اثربخشی اقدامات پیشگیرانه از جمله وظایف این شوراست.

وی گفت: شورای علمی پژوهشی دادگستری استان سمنان با حضور قضات مجرب محاکم تجدید نظر و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان تشکیل شده است.

رییس شورای علمی ـ پژوهشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم، سلامت اجتماعی، ارتقای اعتماد عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است که شوراهای علمی پژوهشی در مراکز استان در راستای اهداف مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی قوه قضاییه و به منظور بررسی و ارائه راهکارهای منطقه‌ای و بومی تشکیل شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.