حمایت و پشتیبانی از جهاد دانشگاهی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی

فروردین ۱۴۰۳

خواسته رئیس جهاد دانشگاهی از رئیس جمهور منتخب:

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: خواسته ها از دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب حمایت و پشتیبانی از فعالیت های جهاد دانشگاهی برای رسیدن به اهداف این نهاد انقلابی است.

دکتر محمدحسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه چندین بار اساسنامه جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس نیاز روز جامعه مورد بازنگری قرار گرفته و مأموریت های جدیدی به این نهاد ابلاغ شد، اما ۱۰۰ درصد آن هنوز اجرایی نشده است و توقعات را برآورده نکرده است.

وی ادامه داد: لذا برای اجرایی شدن دستوران و رسیدن به اهداف و انجام هر که بهتر مأموریت های جهاد دانشگاهی می بایست از این نهاد پشتیبانی و حمایت شود تا بتوان به اهداف جهاد دانشگاهی رسید، از این رو از دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب می خواهیم که از اهداف این نهاد حمایت و پشتیبانی کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد:‌ اجرایی شدن اهداف جهاد دانشگاهی مستلزم اصلاح و تغییر زیرساخت ها وا عتبارات است لذا ما از دکتر روحانی می خواهیم این موضوع را در دستور کار فعالیت های اجرایی قرار دهند تا جهاد دانشگاهی بعنوان نهاد انقلابی که تعهد و تخصص را دو بال اصلی خود قرار داده است در زمینه های مختلف نقش مؤثرتری را ایفا کند.

دکتر یادگاری در پایان اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات جهادگران دانشگاهی ثابت کردند که می توانند در زمینه های مختلف مؤثر باشند و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام های مؤثری را بردارند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.