حمایت جامعه جغرافی دانان ایران از قالیباف

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
جامعه جغرافی‌دانان ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کنند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«ما برای آن که ایران خانه خوبان شود؛ خون دل‌ها خورده‌ایم»

جامعه جغرافیدانان ایران به عنوان نهادی برآمده از بطن ملت شریف ایران که متشکل از اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان علوم جغرافیایی است بدین وسیله از هموطنان غیور و انقلابی دعوت به عمل می آورد با حضور حماسی خویش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و معنا بخشی پیام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را فراهم آورد.

عمیقا معتقدیم، ملت شریف و همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خویش در جشن بالندگی ۲۴ خرداد علاوه بر تحقق حماسه سیاسی، با انتخاب هوشیارانه خود و با عنایت بر مولفه هایی چون ولایت مداری، مدیریت جهادی، کارآمدی و تخصص، درک توانمندی های محیطی ایران و واقعیت های جهانی می تواند زمینه حماسه اقتصادی و خروج از وضعیت کنونی و ورود به دوره ثبات، امید، آرامش و همدلی را آن چنان که در خور ملت ایران است؛ فراهم سازد.

بی تردید، ایران اسلامی دارای قابلیت ها و ظرفیت های انسانی و طبیعی شایانی است. با این وجود، تاریخ معاصر ایران اثبات کرده است فقدان شناخت صحیح این قابلیت ها و ضعف مدیریت و کنترل این منابع، سبب عدم پیشرفت بوده است.

ملت شریف ایران، ما به عنوان جغرافیدانان حرفه ای برحسب رشته تحصیلی، پژوهش ها، تجارب و نگاه جامع خود براین باوریم که شناخت و مدیریت این ظرفیت های عظیم و بهره گیری از این منابع تنها از چنین فردی برمی آید که دارای شخصیتی استوار و سابقه ای ستودنی در مدیریت کلان است. بی شک چنین فردی با لطف الهی، اتکا به مردم و تعامل با صاحب نظران و متخصصین توان دمیدن روح امید، خوشبینی به آینده و باورسازی اقتصاد داخلی و ترمیم سیاست خارجی و تقویت بخش خدماتی- رفاهی را خواهد داشت.

ما با عنایت به شناخت جامع خود از جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف، دانشیار جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک دانشگاه تهران و حسب سوابق انقلابی و تجارب مدیریتی درخشان و توفیقات روز افزون ایشان در حیطه عمل، اعلامی میداریم موضع ما در انتخابات ریاست جمهوری حمایت قاطع از جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف می‌باشد.

جامعه جغرافیدانان ایران


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.