حمایت جمعی از خلبانان از ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۱۸خردادماه،

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، پس از نشست صمیمانه جمعی از خلبانان برجسته صنعت هوایی کشور با علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، طوماری توسط خلبانان و فعالان صنعت هواپیمایی کشور تهیه و این قشر متخصص کشورمان حمایت همه جانبه خود را از حضور دکتر ولایتی در این عرصه اعلام کردند.

متن این طومار به شرح ذیل است:

“خلبانی نظم آهنگ، حرکت و پویایی در صنعت هوانوردی است. حمل ونقل هوایی به واسطه پیشرفت لحظه ای خود از جایگاه ویژه ای در بین مجامع بین المللی بر خوردار بوده و سبب پیوند ملت ها می کردد.

تسهیل در ارتباطات، حمل ونقل آسان و بسیاری از مزایای دیگر سبب تاثیر مستقیم صنعت هوانوردی در بحث های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تجای گردیده است.

بدون شک تدوین چشم انداز و برنامه های هوانوردی با نگاه مدبرانه و بین المللی سبب تغییرات چشم انداز و برنامه های هوانوردی با نگاه مدبرانه و بین المللی تغییرات چشم گیر و رفع تحریم ها در این حوزه خواهد گردید.

بدین وسیله امضا کنندگان ذیل به عنوان متخصصین و پیشرانان صنعت هوانوردی حمایت های معنوی خود را در تحقق برنامه های جناب آقای دکتر ولایتی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری اعلام می نمایند. از حضرت حق تمنا داریم همسو و هماهنگ در پیشبرد آرمان های نظام جمهوری اسلامی موید و پیروز باشید.”


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.