حمایت ملت ایران از زلزله زدگان آذربایجان شرقی تحسین برانگیز است

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: زمین لرزه آذربایجان شرقی که در آن جمعی از هموطنان کشته و مجروح و بی خانه شده اند، حادثه غم انگیزی است که احساسات ملت ایران را جریحه دار کرده و همه را در اندوه این آسیب بزرگ فروبرده است.

وی با قدردانی از مسوولین و مقامات آذربایجان شرقی و دیگر استان های کشور که در اسرع وقت به یاری زلزله زدگان شتافته و از گسترش تلفات و آسیب های انسانی جلوگیری کرده اند، تاکید کرد: همیاری و همکاری کلیه مسوولین و مردم نیک اندیش و نوع دوست کشور در یاری رساندن به آسیب دیدگان قابل تحسین و فراموش نشدنی است.

ذاکر با تاکید بر ادامه کمک رسانی به زلزله زدگان اضافه کرد: ستادهایی که در استان ها تشکیل شده باید با نیاز سنجی به صورت روزانه ، نیازهای اساسی زلزله زدگان را رصد و در اسرع وقت با تامین مایحتاج آسیب دیدگان از آلام و دردهای هموطنان خود بکاهند.

وی با عنوان اینکه حجم و ابعاد این حادثه بسیار بزرگ و گسترده است گفت: مسوولین کشور اعم از دولت و مجلس، استانداران و فرمانداران باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا قبل از شروع فصل سرما مسکن و مکان زیست مناسبی را برای زلزله زدگان تامین کرده و خدمات و امکانات مورد نیاز مناطق زلزله زده اعم از آب، برق، بهداشت ، مدرسه ، راههای ارتباطی را در اختیار مردم بگذارند.

۸۱۳۵/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۷۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.