حمایت موسسه کوثر از تیم تراکتورسازی

۱۸م دیماه ،

بینا- مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان نماد مردم آذربایجان دارای برند برتر در سطح کشور است و ما به خاطر هواداران پرشور این تیم به دنبال حمایت همه‌جانبه و خودکفایی این باشگاه هستیم.
عیسی رضایی ظهر امروز در جمع کارکنان موسسه کوثر اظهار کرد: موافقت اصولی تاسیس موسسه‌ مالی و اعتباری کوثر در سال ۸۵ توسط بانک مرکزی صادر شده و فعالیت این موسسه از اواخر سال ۸۹ آغاز شد، به این ترتیب موسسه کوثر آخرین موسسه‌ای است که پا به عرصه‌ حضور در فعالیت‌های بانکی گذاشت.
وی، از بانک‌شدن این موسسه در سال ۹۲ خبر داد و افزود: قطار کوثر با سرعت بسیار به سمت بانک‌شدن در حال حرکت است و ما باید در سال ۹۲ تبدیل به بانک کوثر شویم.
رضایی افزود: طبق چشم‌انداز پنج‌ ساله باید در سال ۹۴ این موسسه جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور باشد، یعنی موسسه‌ کوثر باید به بانک تبدیل شود و در این خصوص باید به سمت تبدیل‌ شدن به بانک برتر حرکت کنیم زیرا موسسه را محل گذر می‌دانیم.
وی با بیان اینکه این موسسه با ۲۳۰ شعبه فعال بوده، خاطرنشان کرد: در یک ماه آینده ۷۰ شعبه دیگر به شعب این موسسه در سراسر کشور اضافه خواهد شد که با الحاق ۵۵ شعبه صندوق جوانان خیر تعداد شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر به ۳۵۰ افزایش خواهد یافت.
رضایی، تعداد پرسنل این موسسه را یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: با ادغام صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیّر در این موسسه و ملحق شدن کارکنان این صندوق، پرسنل موسسه مالی و اعتباری کوثر به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته است.
مدیرعامل موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر، نیروی انسانی کارآمد، کارآزموده، متعهد و متخصص را سبب تعالی سازمانی دانست و تصریح کرد: این مهم جزو اهداف اولیه راه‌اندازی موسسه کوثر بوده است و با وجود اینکه پرسنل ما در رده‌ سنی بسیار جوان می باشند ما در جذب پرسنل در ابتدا اولویت را به اشخاص دارای مدرک حسابداری دادیم.
وی تاکید کرد: بنابراین اشخاص دارای مدرک بانکداری و مدیریت بازاریابی و سپس IT با معدل بالا نیز در اولویت‌های بعدی جذب نیروهای سازمانی قرار گرفتند و تمام تلاش ما بر این شد که دیگر گرایش‌های تحصیلی غیرمرتبط در موسسه جذب نشود.
مدیرعامل موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر در ادامه سخنان خود اضافه کرد: کوثر منشأ خیر کثیر است و این را در عمل ثابت کرده‌ایم.
رضایی در مورد نرخ سود تسهیلات این موسسه توضیحاتی ارائه داد و گفت: موسسه کوثر مشتریان را به سه دسته تقسیم کرده است و براساس نوع نیاز مشتریان وام قرض‌الحسنه تا سقف ۵ میلیون تومان بدون کارمزد ارائه می‌دهد و این بزرگ‌ترین برند موسسه است.
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر ادامه داد: همچنین کسانی که قصد دریافت تسهیلات معیشتی و وام خودرو دارند طبق نرخ بانک مرکزی به آنها تسهیلات ارائه می‌شود و در گروه سوم موسسه کوثر به کسانی که به دنبال تجارت می باشند، به صورت مشارکتی اقدام به ارائه تسهیلات می‌کنند.
رضایی، در مورد ادغام موسسه جوانان خیر با موسسه کوثر خاطرنشان کرد: نقدینگی ما دو برابر موسسه جوانان خیر است و همین امر سبب شد تا بانک مرکزی موسسه کوثر را برای ادغام با جوانان خیر برگزیند.
مدیرعامل مؤسسه مالی اعتباری کوثر با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما صیانت از سپرده‌های مردم است، افزود: مردم به هیچ عنوان نگران سپرده‌های خود نباشند، ما بازپرداخت سپرده‌های خرد و کلان را تا همین الآن داشته‌ایم و هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت‌ها نخواهیم داشت.
رضایی در مورد تعهدات موسسه جوانان خیر و سیاست‌های موسسه کوثر گفت: در دفاتر ثبت شده تمام تعهدات بررسی و شناسایی خواهد شد به گونه‌ای که مردم متضرر نشوند.
رضایی، مهم‌ترین اهداف موسسه کوثر تا سال ۹۲ را افزایش سرمایه و عملیاتی‌ شدن فعالیت رسمی این موسسه به بانک عنوان کرد و یادآور شد: به واسطه داشتن عملکرد خوب و رضایت بانک مرکزی از این مجموعه، اعتقاد داریم که «کوثر» بهترین جایی است که در آن کار می‌کنیم و به تحقق سازمانی خود که تا سال ۹۴ جزو پنج بانک برتر کشور می‌شویم خواهیم رسید و اعتقاد داریم آینده از آن ماست.
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر در ادامه با اشاره به اینکه موسسه مالی و اعتباری کوثر از تیم فوتبال تراکتورسازی حمایت خواهد کرد، افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان نماد مردم آذربایجان دارای برند برتر در سطح کشور و منطقه است و ما به خاطر هواداران پرشور این تیم به دنبال حمایت همه جانبه و خودکفایی این باشگاه هستیم.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.