حمایت هاشمی از ملک​مدنی/پیشنهاد ۲۳ سال پیش آیت​الله خامنه​ای به مدیرمسئول روزنامه کیهان/بازخوانی تاریخ

۱۴م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کتاب «بازسازی و سازندگی» که به خاطرات وی از سال ۶۸ اختصاص دارد، نوشته است: آقای [محمد] اصغری [مدیر مسئول روزنامه کیهان] آمد. وضع [مؤسسه] کیهان را گفت و از پیشنهادهای دفتر آیت‌الله خامنه‌ای در کیفیت نقل خبرها رهبری گفت.

گفتنی است در هفته​ای که گذشت، حبیب​الله عسگراولادی در نامه​ای به حسین شریعتمداری مواردی را به او متذکر شد. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به مدیرعامل کیهان توصیه کرده بود: شما برادر عزیز، نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی میباشید و باید مشی پدرانه سکاندار انقلاب و ولی امر مسلمین را سرلوحه خود قرار دهید و در آرامش بخشی به فضای سیاسی کشور نقش آفرین باشید. {اینجا}

هاشمی رفسنجانی در کتاب «اوج دفاع» که در بر گیرنده خاطرات سال ۶۵ اوست نیز نوشته است: احمدآقا و من به آقای موسوی‌اردبیلی در مورد اشتباه بودن بازداشت شهردار خوب اصفهان گفتیم. در پاورقی این برگ از خاطرات وی آمده است: آقای محمدحسن‌ملک‌مدنی شهردار اصفهان در پی جلوگیری از ساختمان یک پاساژ تجاری غیرقانونی در فلکه دوم شهدای اصفهان از سوی شعبه ۱۷ دادگاه کیفری این شهر بازداشت و به ۳ ماه زندان و ۲ سال انفصال از خدمت محکوم شد. آقای ملک مدنی دربارهٔ بازداشت خود گفت: «صاحبان این مجموعه با مقاومت فراوان سعی در احداث این ساختمان داشتند که بنا به دستور آقای غلامحسین‌کرباسچی استاندار اصفهان، از ساخت مجموعه جلوگیری به عمل آمد. اتهامی که به شهرداری اصفهان وارد شده، در رابطه با استفاده از ماشین‌های آتش‌نشانی است که در شستن و از بین بردن بتونی که برای احداث این پاساژ غیر قانونی به کار برده‌بود».

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.