حمله افراد مسلح به تانکرهای سوخت در حلب /چند تک تیرانداز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الثوره ،یک منبع آگاه در وزارت اوقاف سوریه اعلام کرد: گروههای تروریستی “شیخ حسن برتاوی” امام جماعت مسجد “النووی” در منطقه “رکن الدین” در دمشق را ترور کردند.

این منبع بیان کرد: گروههای مسلح “برتاوی” را تحت نظر قرار دادند و در مقابل منزلش در منطقه رکن الدین وی را ترور کردند.

از سوی دیگر گروههای مسلح هفت تانکر حامل سوخت را در نزدیکی پل “النیرب” حلب هدف قرار دادند.یک منبع امنیتی ضمن اعلام این مطلب افزود: این تانکرها در حال حرکت به سوی حلب بودند.

خبر دیگر اینکه در منطقه “الصابونیه” و “العلیلات” در حماه نیروهای امنیتی با گروههای مسلح درگیر شدند و مقادیری سلاح ساخت اسرائیل و کشورهای غربی از آنها کشف  و ضبط کردند.

در منطقه “داریا” در حومه دمشق نیز گروههای تروریستی به پاکسازی منطقه ادامه دادند و ضمن کشتن و زخمی کردن افراد مسلح مقادیری سلاح و مهمات از آنها کشف و ضبط کردند.

سلاحهای کشف شده شامل آر پی جی و تک تیرانداز ساخت آمریکا، گلوله های خمپاره و مواد لازم برای تهیه بمب، دستگاه های ارتباطی، دوربین های دید در شب و سلاح صدا خفه کن است.

در خیابانهای “داریا” واحدهای مهندسی تخریب سه بمب کار گذاشته از سوی گروههای مسلح را خنثی کردند.

در استان ادلب سوریه نیز گروههای مسلح برای پنجمین روز متوالی به تعقیب گروههای مسلح در شهر “اریحا” و مزارع اطراف آن ادامه دادند و خسارات زیادی به آنها وارد کردند.

در حومه حمص نیز نیروهای امنیتی سوریه تروریستهایی که اقدام به ایجاد آزار واذیت در منطقه “العوجا” کرده بودند را تحت تعقیب قرار دادند و تعدادی از آنها را کشتند.

نیروهای امنیتی سوریه تک تیراندازهای مستقر در بالای پشت بام ساختمانهای منطقه مشرف به العزیزیه و السلیمانیه در حلب را هدف قرار دادند و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.