حمله به سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نیویورک +عکس

وال استریت ژورنال عکس واضحی از رامین مهمانپرست در نیویورک منتشر کرده که وی توسط عده ای از وابستگان گروهک های تروریستی منافقین و جریان فتنه در خیابانی در نیویورک مورد تعرض قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: وال استریت ژورنال عکس واضحی از رامین مهمانپرست در نیویورک منتشر کرده که وی توسط عده ای از وابستگان گروهک های تروریستی منافقین و جریان فتنه در خیابانی در نیویورک مورد تعرض قرار گرفته است.

طی ساعات گذشته فیلم این حادثه از دور منتشر شده بود ولی دقیقا مشخص نبود، فردی که مورد حمله فیزیکی قرار گرفته، چه کسی است.

در حالیکه دولت آمریکا وظیفه حفظ جان و تأمین امنیت مقامات بلندپایه سیاسی کشورهای حاضر در اجلاس سازمان ملل متحد را برعهده دارد، عده ای خشونت طلب وابسته به گروهک تروریستی منافقین با حمله فیزیکی به دیپلمات ایرانی قصد ایجاد جراحت و ضرب و شتم وی را می کنند.

عکس ثبت شده در روزنامه وال استریت ژورنال از صحنه حمله به رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ایران در نیویورک حکایت دارد.

فاکس نیوز نیز با مصاحبه با پلیس نیویورک از قول وی اعلام کرد: هیچ کس در خصوص این حمله فیزیکی و سوء قصد به جان سخنگوی وزارت امور خارجه ایران دستگیر نشده است!

این در حالی است که در حاشیه اجلاس سازمان ملل،تعدادی از افراد در مصاحبه با خبرنگاران اعتراف کردند که از یک شرکت تبلیغات آمریکایی و از گروهک تروریستی منافقین پول دریافت کرده اند تا در جهت تخریب جمهوری اسلامی تبلیغات منفی انجام دهند.

حال سوال اساسی این است که نقش پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی که وظیفه تأمین امنیت و حفظ جان دیپلمات های کشورهای دیگر در محل استقرار ساختمان سازمان ملل در نیویورک را بر عهده دارند چیست؟! و آیا این اقدام تروریستی با هماهنگی پلیس آمریکا صورت گرفته است؟!

طی ساعات گذشته فیلم این حادثه از دور منتشر شده بود ولی دقیقا مشخص نبود، فردی که مورد حمله فیزیکی قرار گرفته، رامین مهمانپرست است.

با انتشار این عکس توسط وال استریت ژورنال شک و تردید درباره ماهیت فرد مورد تعرض برطرف و مشخص شد که رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه مورد حمله قرار گرفته است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.