حمله به سوریه دیوانگی است/ ایران حامی قدرتمند حکومت بشار اسد

فروردین ۱۴۰۳

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام گفت: حمله به سوریه نوعی دیوانگی است و آمریکا مرتکب این حماقت نمی‌شود، زیرا دنیا از جنگ خسته شده و ایران و روسیه به عنوان حامیان قدرتمند حکومت اسد شناخته می‌شوند.

“محمدمهدی عبدخدایی” دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات سوریه و حمله احتمالی آمریکا به دمشق گفت: حمله به سوریه نوعی دیوانگی است و آمریکا مرتکب این حماقت نمی‌شود، زیرا دنیا از جنگ خسته شده و ایران و روسیه به عنوان حامیان قدرتمند حکومت بشار اسد شناخته می‌شوند.  
 
دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به ویژگی‌های سیاسی حزب حاکم آمریکا اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که حزب دموکرات همواره اقدامات خود را با بلوف سیاسی پیش می‌برد و تهدید اوباما برای حمله به سوریه هم در همین راستا قابل ارزیابی است.  
 
عبدخدایی ادامه داد: اوباما با احاله پرونده سوریه به کنگره می‌خواهد از بار بحران‌هایی که حمله احتمالی به سوریه برای آمریکا در پی دارد، شانه خالی کند.  
 
دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در پایان با اشاره به متفاوت بودن شرایط سوریه نسبت به عراق و افغانستان خاطرنشان کرد: اگر چه آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان دچار خسارت‌های بسیاری شدند، اما بدون تردید عواقب جنگ علیه سوریه به مراتب برای واشنگتن سنگین‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.