حمله به Go Daddy دردسرساز شد

حمله هکرها به وب سایت Go Daddy باعث شد وب سایت هایی که از این شرکت خدمات میزبانی و دی ان اس دریافت می کردند از دسترس خارج شوند.
به گزارش فارس، گروهی از هکرها با اسم مستعار Anonymous Own3r اعلام کردند به این وب سایت حمله کرده و آن را از دسترس خارج کرده اند. آنان از طریق حساب کاربری خود در سایت توییتر این مساله را به اطلاع عموم رساندند.
Go Daddy نیز ضمن اعلام این خبر اظهار امیدوار کرده آثار و تبعات منفی آن هر چه سریع تر برطرف شود. مدیران Go Daddy اعلام نکرده اند که در اثر این حملات چند وب سایت آسیب دیده اند، اما تخمین زده می شود تعداد این وب سایت ها به چندصدهزار یا حتی میلیون ها سایت برسد. حملات یاد شده از ساعت ۱۰ صبح دیروز به وقت محلی رخ داده است.
در اثر این حملات نه تنها سایت گو ددی از دسترس خارج شده، بلکه سرویس ایمیل و واحد خدمات به مشتریان آن هم از کار افتاده است. گفته می شود حملات یاد شده از نوع DOS بوده است. با این حال گو ددی می گوید در مورد منشا این حملات در حال تحقیق و بررسی است.
شرکت Go Daddy نه تنها یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب است، بلکه بزرگترین شرکت ثبت کننده دامنه در جهان هم محسوب می شود. اختلال در دسترسی به سایت هایی که از گو ددی خدمات می گرفتند برای مدت طولانی ادامه یافته است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.