حمله تند رژیم صهیونیستی به دبیرکل سازمان ملل

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در پی اظهارات اخیر آنتونیو گوترش در مورد تحولات در جنوب لبنان حمله تندی را به وی انجام داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از تایمز اسرائیل، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز شنبه در بیانیه‌ای  نگرانی خود را از تشدید تنش‌ها و موشک باران متقابل در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی ابراز کرد و از همه طرف‌ها خواست حداکثر خویشتنداری را داشته و با یونیفل (نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان) همکاری و از هر اقدامی که باعث تشدید تنش می‌شود خودداری کنند.

در واکنش به این اظهارات، گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در بیانیه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد، موضع گوترش را محکوم کرد.

وی مدعی شد: “اسرائیل از موضع دبیرکل سازمان ملل مبنی بر برابر دانستن حملات سازماندهی شده توسط گروه‌های تروریستی و حملات دولت دموکراتیک و قانون مدار اسرائیل به عنوان عضوی از سازمان ملل متاسف است “!

اردان با ابراز تعجب از خودداری گوترش از انتساب حمله موشکی که حزب الله لبنان مسئولیت آن را رسماً بر عهده گرفته، این اقدام را “غیرقابل تصور” توصیف کرد.

وی مدعی شد: “سازمان ملل همچنان به طور عمدی به نادیده گرفتن جنایات جنگی و اقدامات تروریستی مرتکب شده توسط حزب‌الله و کنترل آن بر خاک لبنان ادامه می‌دهد. این اقدامات حزب‌الله در نهایت منجر به نابودی لبنان می‌شود و ما انتظار داریم سازمان ملل متحد تا دیر نشده صدایی برای مردم لبنان و کل منطقه باشد. “

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.