حمله معاون عبدالله نوری به دولت نهم و دهم

امروز خبرگزاری تحت مدیریت اصلاح طلبان در گفتگویی با سید محمود میرلوحی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت کشور دوره اصلاحات به حمله شدید لحن به دولت به تکرار برخی از افتراهایی که میرحسین موسوی در زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم به دولت نهم نسب داد، پرداخته است. میرلوحی که به خیال خود زمان را برای گرفتن ماهی از آب گل آلود مناسب دیده است با حمله به دولت نهم و دهم شعارهای این دولت را خام و غلط می نامد.

سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸ –  چندی است که خبرگزاری تحت مدیریت اصلاح طلبان برای زنده نمودن مجدد جنازه اصلاحات اقدام به مصاحبه با عناصر شکست خورده دوم خرداد در نقد جریان اصولگرایی و حمله به دولت نهم و دهم می نماید.

در آخرین ورژن این بیانیه خوانی ها، ایلنا در گفتگویی با سید محمود میرلوحی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت کشور دوره اصلاحات به حمله شدید لحن به دولت به تکرار برخی از افتراهایی که میرحسین موسوی در زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم به دولت نهم نسب داد، پرداخته است.

معاون عبدالله نوری با بیان اینکه “معتقدم هنوز هم تاوان سیاست‌ها غلط دولت نهم و دهم را می‌پردازیم، می گوید: وقتی دولتی با چند شعار خام وارد عرصه می‌شود، می‌بینیم که چه بر سر اقتصاد و تولید می‌آید. به گونه‌ای که امروز محصول سیاست‌هایی که مدعی آن بودند تنها تورم و رکود است. همچنین آثار رفتار آن‌ها در حوزه دینی نیز غیر قابل جبران نیست.”

میرلوحی که به خیال خود زمان را برای گرفتن ماهی از آب گل آلود مناسب دیده است با حمله به دولت نهم و دهم شعارهای این دولت را خام و غلط می نامد.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارهای بار با تایید شعارهای دولت نهم و دهم، این شعارهای را برگرفته از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دانسته اند.

میرلوحی در ادامه با حمله به جریان اصولگرایی می گوید: ” حافظه تاریخی جامعه می‌داند که اصلاح‌طلبان نزدیک‌ترین افراد به خط امام بودند و امروز در شرایطی هستیم که ثابت شده است مواضع و دیدگاه‌های اصلاح طلبان از حقانیت بیشتری برخوردار است،‌چراکه جناح مقابل پس از آنکه همه تریبون‌ها و قدرت را در دست داشتند نه تنها نتوانسته‌اند موفقیت در عرصه سیاسی و اخلاقی کسب کنند، بلکه هزینه‌های بسیاری را نیز به کشور تحمیل کردند. “

وی همچنین با بیان این که “نخبگان جامعه بیشتر طرفدار اصلاح‌طلبان هستند” تمامی تلاش خود را برای بادکردن این جریان به کار می گیرد.

این سخنان در حالی بیان می گردد که بنابر اعلام برخی از چهره های دوم خردادی احتمال کاندیداتوری عبدالله نوری وزیر کشور دوره اصلاحات وجود دارد.

می توان این گونه سخنان در حمله له دولت و کشاندن نارواها از دولت دهم به دولت نهم را شیوه جدید جریان شکست خورده اصلاحات برای حیات مجددشان دانست. اما باید متذکر شد که میان نسبت های دورغ و تهمت هایی که به دولت احمدی نژاد زده می شود و همچنین بیان جملاتی در پیروی واقعی اصلاحات از خط امام رابطه شومی وجود دارد که انشاء الله در آینده ای نزدیک نمایان خواهد شد


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.