حمودی: تماشاگران استقلال چه سببی برای توهین به من دارند؟ / بازیکن سپاهان هستم و باید خوشحالی کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی حمودی بازیکن سابق استقلال در بازی با تیم سابقش عملکرد خوبی داشت و نکته مهم این است که عده ای از هواداران استقلال علیه او شعار دادند.

به گزارش ممتاز؛ گویا هواداران استقلال از خوشحالی های حمودی بعد از گل های سپاهان ناراحت می باشند ولی خودش در این خصوص به خبرآنلاین می گوید: «من کار خاصی انجام ندادم که کسی را تحریک کنم و الان هم بازیکن سپاهان هستم و باید بابت برد تیمم خوشحالی کنم. همیشه هم در مصاحبه هایم با احترام در مورد استقلال حرف زدم و نمی دانم تماشاگران استقلال چه سببی برای توهین به من دارند؟ آنها رفتار خوبی نداشتند و جواب مرا طور دیگری دادند.»
حمودی در مورد برد مقابل استقلال ادامه می دهد:«به نظر من این برد بسیار مهم بود و شکست دادن استقلال در زمین خودش کار سختی بود. البته سپاهان در این سال ها همیشه مدعی بوده و پیروزی در آزادی نتیجه ای نبود که غیر قابل پیش بینی باشد.ما خوب بازی کردیم هر چند که استقلال هم نمایش خوبی داشت و چند فرصت خوب را هم از دست داد. در مجموع معتقدم سپاهان مستحق برد بود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا امسال قهرمان می شوید تاکید می کند:«هنوز زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم چون تازه دو بازی را پشت سر گذاشتیم.البته در همین دو هفته دو مدعی لیگ را بردیم و این نتایج در آینده بسیار به ما کمک خواهد کرد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.