حمید صفت بیوگرافی و اعتراف حمید صفت به قتل ناپدری + عکس

حمید صفت خواننده رپ ۲۴ ساله است که به قتل ناپدری‌ خود اعتراف کرد در بیوگرافی حمید صفت آمده است که هدف او نشان دادن بعدی دیگر از موسیقی است

حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

نام : حمید

فامیل : امیری صفت

متولد : مرداد ۷۲

محل تولد : تهران – ایران

حمید امیری صفت ملقب به حمید صفت در تهران متولد شده و یجورایی هم محله ایی رضا پیشرو هستش لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بوده . تیپ ظاهری او ایتالیایی ایرانی (کلاسیک مدرن) هستش .

برای خیلی ها تعجب انگیزه حمید ۲۴ سالشه و این نشانه نبوغ و خلاقیت اوست.

حمید صفت از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ کردن. (علاقه به رپ از سن پایین در او به وجود اومد) و در ابتدای کار از کسایی مثل امینم و ۵۰ سنت الگو گرفتن و اولین آهنگشون به اسم “خیابونی ها” رو بیرون دادن , بعد از مدتی علی به سمت مد و لباس رفت اما حمید صفت همچنان در کار موسیقی فعالیت میکند , طراحی لباس در موزیک ویدیو های او کار علی رهرو هستش .

موسس کمپانی زدوبند خودش است که اعضایی زیادی دارد و هدفش نشان دادن بعدی دیگر از موسیقی است. او فعالیت زیادی در کمپ های ترک اعتیاد دارد و تلاش زیادی ضد مواد مخدر انجام می دهد.

حمید صفت

خواننده های مورد علاقه

لوپ فیاسکو (رپر زیرزمینی آمریکا)

امینم

تیم وای ام سی ان بی

امینم – رپر ایرانی

تورج پارازیت

سروش هیچکس

یاس

علی سورنا
حمید صفت

چرا حمید صفت ناپدری خود را به قتل رساند؟

حمید صفت ۲۴ ساله در اعترافاتش در خصوص قتل ناپدری خود به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و گفت که ناپدری‌ام مادرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است و من که از درگیری او با مادرم خشمگین شده بودم، به سرعت خودم را به خانه‌اش در محدوده خیابان شیخ‌بهایی رسانده و به این اقدام ناپدری‌ام اعتراض کردم.

این خواننده رپ در ادامه اعترافاتش گفت: با ناپدری‌ام درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. majid:

    حیف شد خواننده خوبی بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.