حوادث ۲۴ ساعت گذشته / مرگ دو شهروند تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، روز ۲۴ خرداد ماه بی توجهی به رعایت اصول ایمنی و هشدارهای سازمان آتش نشانی جان کارگری را در هنگام تخریب ساختمان گرفت. ریزش آوار و گرفتار شدن شخصی در زیر آوار بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۲۲ و نجات ۶ ایستگاه ۳۵ را به محل حادثه در نازی آباد اعزام کرد. متاسفانه با تایید پزشکان اورژانس حاضر در محل فوت این شهروند جوان تایید شد.

برخورد شدید دو خودرو چهار مصدوم در پی داشت

اما برخورد شدید دو خودرو سواری در شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام چهار سرنشینان آنها را که دو خانم ۲۳ ساله، ۲۵ ساله، پسر ۷ ساله و یکی از رانندگان آن بود و از ناحیه سر و دست و پا دچار آسیب شده بودند را روانه بیمارستان کرد.

پست زمینی برق آتش به پا کرد

آتش سوزی پست برق ۲۰ کیلوواتی و قطع برق در منطقه صالح آباد آتش نشانان را به محل با حادثه کشاند.

عصر روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر مشاهده دود و آتش گرفتن پست زمینی برق بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۳۵ را اعزام کرد. آتش نشانان با اطمینان از خالی شدن خازن های آن توسط اداره برق و نیز اطمینان کامل از نبود برق در داخل پست، به داخل پست برق راه پیدا کردند و با استفاده از خاموش کننده های پودری آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

شعله های آتش در باغ

روز گذشته بازهم آتش نشانان، آتش دیگری را مهار کردند. شعله وری علفهای خشک باغ یک هکتاری در جاده اندیشه با حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.

در زمان رسیدن نیروهای عملیات، علف های خشک باغی به وسعت یک هکتار کاملاً شعله ور شده و در حال سرایت به درختان و باغهای اطراف بود که آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده از چهار جهت شعله های آتش را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

مرگ دلخراش موتور سوار جوان در زیر کامیون

متاسفانه در پی اتفاقات روز گذشته، جوان بیست ساله ای در اثر برخورد شدید با یک میکسر بتون درجا جان سپرد. در محل حادثه مشاهده شد که موتور سواری بیست ساله که در مسیر غرب به شرق خیابان در حال حرکت بود، به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و به شدت با چرخ جلو کامیون برخورد کرد. در جریان این حادثه راکب موتورسیکلت براثر وارد آمدن آسیب شدید به سرش دردم جان سپرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.