حواشی هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد

۰۱م آذر ،

هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در حالی در شهرهای مختلف به پایان رسید که این مسابقات با حوادث و حواشی جالبی روبرو بود.

به گزراش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هفته دوم رقابتهای لیگ برترکشتی آزاد در شهرهای بابل، زیرآب، سبزوار و ساری برگزار شد و هرکدام از این مسابقات دارای حواشی خاص خودش بود.

بر این اساس در شهر بابل تیم صدار داماش این شهردرحالی میز بان فولاد ماهان سپاهان بود که اصفهانی ها در ابتدا به متراژ غیراستاندارد تشک کشتی اعتراض داشتند که اعتراض به حق آنها ثمری نداشت و ناظر مسابقه با بیان این که شرایط برای هر دو تیم یکسان است مسئله را توجیه کرد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم زمانی که رقابت تایم سوم به پایان رسید کشتی گیران دو تیم با هم درگیر شدند که این حرکت سبب اعترض شدید تماشاگران بابلی شد و آنها با پرتاب اشیاء مختلف به داخل تشک لحظاتی جو سالن را متشنج کردند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیزمحمد رضا آذرشکیب آزاد کار تیم میزبان ضربه ای را به سمت شمس ناتری پرتاب کرد که این موضوع نیز ختم به خیر شد ودر نهایت صدرا داماش بابل با نتیجه ۴ بر ۳ میهمان خود فولاد ماهان سپاهان را شکست داد.

در دیگر دیدار هفته دوم تیم صداری زیرآب میزبان پرسپولیس جویباربود که این مسابقه نیز به سبب درگیری تماشاگران و استفاده از الفاظ رکیک از سوی مسئولان برگزاری مدتی متوقف شد اما در نهایت با میانجیگری مسئولین تیم میزبان شرایط برای ادامه مسابقه مهیا شد ودر نهایت این تیم میهمان بود که با نتیجه ۴ بر سه از سد میزبان خود گذشت.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان سال قبل و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابتهای لیگ برترامسال در مسابقه ای که همگان آن را از پیش برنده می دانستند در خانه با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب میهمان خود یعنی سایپا شمال(تنکابن) شد تا سایپا با این پیروزی شگفتی ساز هفته دوم لقب گیرد.

در پایان تیم شهدای ساری که در لحظات پایانی به جمع تیم های لیگ برتری اضافه شده بود توانست در اولین گام در سالن سید رسول حسینی با نتیجه ۴ بر ۳ گاز مازندران را شکست دهد تا مسابقات هفته دوم رقابتهای لیگ با این حواشی به پایان برسد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.