حیرت منچستریونایتد از قیمت گرت بیل

۲۴م اسفند ،

دیوید جیل، مدیر اجرایی منچستریونایتد، با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، تماس گرفت تا با او در مورد انتقال بیل مذاکره کند اما مبلغی که لوی برای فروش ستاره تیمش اعلام کرد، مدیران باشگاه منچستریونایتد را بهت زده کرد.

به گزارش گل، در مقابل، باشگاه تاتنهام در تلاش است تا قرارداد گرت بیل را برای ۵ سال دیگر، با دستمزد ۱۷۵ هزار یورویی تمدید کند؛ مبلغی که از سقف دستمزدهای باشگاه لندنی بسیار بالاتر است.

هفته قبل فاش شد که بیل به دوستانش گفته در صورتی که تاتنهام به چمپیونزلیگ راه پیدا کند، آماده است تا با رد پیشنهادهای هنگفت سایر باشگاه ها، در وایت هارت لین بماند.

بیل که در همه رقابت های این فصل ۲۱ گل برای تاتنهام به ثمر رساند، مورد توجه باشگاه های رئال مادرید، منچسترسیتی و بایرن مونیخ نیز قرار دارد.

او پیش از این برای بازی در یک لیگ دیگر ابراز علاقه کرده بود و در این بین از رئال به عنوان مشتری اصلی او نام برده می شد اما به نظر می رسد رئالی ها قصد دارند تا سال ۲۰۲۲ برای به خدمت گرفتن او صبر کنند.

تاتنهامی ها تقریبا مطمئن می باشند که حداقل برای یک سال دیگر بیل را حفظ خواهند کرد و قیمتی که آنها به منچستریونایتد اعلام کردند نیز موید این مسئله است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.