حکمران جاده باشید!+تصاویر

۰۶م اسفند ،

کرایسلر فرمول ساده‌ای را برای تولید نسل دوم خودرو ۳۰۰ SRT8 در نظر گرفته که شامل استفاده از خودرو سدان ۳۰۰C به همراه موتور پر قدرت هشت سیلندر خورجینی HEMI و در نهایت لذت بردن از رانندگی است.

ممتازنیوز: کرایسلر فرمول ساده‌ای را برای تولید نسل دوم خودرو  ۳۰۰ SRT8  در نظر گرفته که شامل استفاده از خودرو سدان  ۳۰۰C  به همراه موتور پر قدرت هشت سیلندر خورجینیHEMI  و در نهایت لذت بردن از رانندگی است. اگرچه تغییرات دیگری در نمای خارجی و داخلی کرایسلر ۳۰۰ SRT8 صورت گرفته، اما موتور ۶٫۴ لیتری با توانایی تولید ۴۷۰ اسب بخار نیرو و گشتاور ۴۷۰ پوندفوت در کانون توجه قرار گرفته است. این خودرو از یک جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک برای انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها سود می برد.

به گزارش پول نیوز، با وجود اندازه بزرگ و سیستم انتقال نیرو تا حدی قدیمی، سرعت کرایسلر  ۳۰۰ SRT8 ظرف ۴ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و در کمتر از ۱۳ ثانیه نیز به حداکثر سرعت محدوده شده ۲۸۱ کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف سوخت این خودرو برابر با ۱۴ مایل در هر گالن در شهر و ۲۳ مایل در هر گالن در بزرگراه است. قابلیت توقف کرایسلر  ۳۰۰ SRT8 به لطف استفاده از دیسک‌های ترمز ۱۴٫۲ اینچی و ۱۳٫۸ اینچی با کالیپرهای چهار پیستونه ساخت برمبو به ترتیب برای چرخ‌های جلو و عقب، ارتقا چشمگیری داشته است.

از جمله تغییرات ظاهری مشخص کرایسلر  ۳۰۰ SRT8  نسبت به مدل استاندارد ۳۰۰ می توان به دیفیوزر و لوله‌های اگزوز دوتایی در عقب، چراغ‌هایی با گرافیک تازه و جلوپنجره شبکه‌ای اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی هفت پره سود می برد که نمای خارجی قدرتمندتری را ارائه می کنند. از تجهیزات استاندارد در داخل کرایسلر  ۳۰۰SRT8 نیز می توان به روکش چرم/جیر صندلی‌ها با قبلیت گرمایشی و تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، ارتباط بولوتوث، شش بلندگو و سیستم صوتی ۲۷۶ واتی با قابلیت یکپارچه سازی با آی‌پاد اشاره کرد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.