خائن کشی مسعود کیمیایی در خیابان

مسعود کیمیایی که مدتی پیش به علت خونریزی معده در بیمارستان بستری بود قصد دارد فیلمنامه قدیمی خائن کشی را جلوی دوربین ببرد.
این کارگردان که آخرین ساخته اش مترول اخیرا به شبکه خانگی ارائه شد درباره کار تازه اش گفت: آنقدر حالم خوب است که میخواهم فیلم بسازم. خائن کشی نام فیلم جدیدم است و برآمده از یکی از طرحهای قدیمی که در مقطعی قصد داشتم آن را بسازم و نشد.
او ادامه داد: فیلمنامه اولیه تغییرات زیادی کرده و تصمیم دارم تا آماده شدن فیلمنامه برای ساخت آن اقدام کنم.
کیمیایی درباره اینکه آیا فیلم جدیدش به جشنواره خواهد رسید یا نه گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا فستیوال قطعا به جشنواره نمی رسد. خائن کشی درباره چند رفیق است که در فضایی گانگستری می‌خواهند سر نخ موضوعی حیاتی را پیدا کنند و با افت و خیزهای زیادی مواجه می‌شوند.

نمایی از فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی

قهرمان این فیلم کیمیایی هم مانند کارهای سابقش آدمی عبوس، جسور و با صفاتی مناسب با دنیای آرمانی آقای کارگردان است. این قهرمان قرار است با پوشش گانگستری (کلاه شاپو و پالتو) در این فیلم ظاهر شود که در خیابان‌های تهران دنبال پیدا کردن نشانی برای حل یک موضوع جنایی است.
در این فیلم ته مایه‌ای از خیانت به رفیق، عشق و سیاست وجود خواهد داشت. شنیده می‌شود که تقریبا دو سوم فیلم در خیابان می‌گذرد و کیمیایی که نشان داده از دکور خوشش نمی‌آید، این روز‌ها به فکر پیدا کردن فضاهای واقعی برای لوکیشن‌های اصلی این فیلم است.
کیمیایی دو سال قبل و پیش از ساخت متروپل هم به دنبال آن بود که خائن کشی را بسازد اما به دلیل پیدا نکردن سرمایه گذار قید کار را زد. در آن هنگام در کنار پولاد کیمیایی از شهاب حسینی، حامد بهداد و فریبرز عرب نیا به عنوان گزینه های ایفای نقش اصلی فیلم نام برده می شد.

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.