خالقی:رکابزنان ایران دوشنبه راهی لندن می شوند

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری ، اصغر خالقی با بیان این مطلب افزود:تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در قالب سه ملی پوش برای حضور در سی امین دوره دوره بازیهای المپیک ، ساعت ۲:۴۵ بامداد روز دوشنبه ( دوم مرداد ماه ) تهران را به مقصد لندن ترک خواهد کرد.

وی گفت : مهدی سهرابی، علیرضا حقی و امیر زرگری به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابتهای المپیک، در مواد جاده ( استقامت و تایم تریل) پا به رکاب خواهند شد.

خالقی درباره زمان برگزاری رقابتهای المپیک در مواد جاده تصریح کرد : رقابتهای دوچرخه سواری این دوره از مسابقات المپیک در دو بخش پیست و جاده از تاریخ ۶ الی ۱۶ مردادماه سال برگزار می گردد که با توجه به کسب سه سهمیه این رقابتها در بخش جاده، رکابزنان کشورمان روز ۷ مرداد ماه سال جاری در ماده استقامت جاده به مسافت ۲۴۸ کیلومتر و در مسیر ‘The mall’ و روز ۱۱ مرداد ماه در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت ۴۴ کیلومتر و در مسیر ‘ Hampton Court Palace- Hampton Court Road ‘ با نمایندگان کشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت : همچنین در این دوره از رقابتها، خسرو قمری سرپرست فدراسیون و مهرداد صفرزاده مدیر تیم های ملی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان تیم را همراهی می کنند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره نامه اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی )افزود : این اتحادیه با ارسال نامه ای به فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان، خواستار ارائه توضیحات درباره شرایط به وجود آمده در این فدراسیون تا ۲۵ مرداد ماه شده است .

ورزشی ** ۱۵۸۷ **۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۴۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.