خالق شهرموش ها مهمان “دو نیم ساعت”

۲۳م آذر ،

امشب “مرضیه برومند” کارگردان و بازیگر تلویزیون به همراه مرتضی احمدی پیشکسوت عرصه بازیگری مهمان برنامه تلویزیونی “دو نیم ساعت” شبکه خبر می شوند.

حمیدرضا مدقق (تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دو نیم ساعت”) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلوزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امشب با حضور مرضیه برومند بازیگر تلویزیون و کارگردان و همچنین مرتضی احمدی، پیشکسوت عرصه بازیگری نگاهی به فعالیت های چند دهه این دو هنرمند و همچنین کارنامه هنری آنان خواهیم پرداخت.
لازم به ذکر است؛ مرضیه برومند کارگردان “شهر موشها”، “دایره مینا”، “الو الو من جوجه ام” و در مجموعه های تلویزیونی “امشب از خود می‌سازیم”، “وای بر مغلوب”، “سفر خوش”، “مدرسه موشها”، “قصه های تا به تا”، “کتاب فروشی هد هد” و “نشانی” حضور داشته است.

*دوبله ای بی نظیر در پینوکیو

مرتضی احمدی پیشکسوت سینما و تلویزیون در فیلم هایی چون “کلاه قرمزی و پسرخاله” به کارگردانی ایرج طهماسب، “در انتظار شیطان”، “اتوبوس” به کارگردانی یدالله صمدی، “فریاد”، “فرار از زندگی”، “میوه گناه”، “ماجرای زندگی” به ایفای نقش پرداخته و در دوبله‌ی آثاری ماندگار چون “پینوکیو” به نقش آفرینی پرداخته و نقش روباه مکار را دوبله  کرده است.
لازم بهذکر است؛ این دو هنرمند امشب مهمان شبکه خبر می‌شوند.
همچنین؛ برنامه تلویزیونی “دو نیم ساعت” هر هفته پنج شنبه شب ها در غالب برنامه ای دو نیم ساعته از شبکه خبر پخش می شود این برنامه هر هفته به یکی از موضوعات فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان می‌پردازد.
گفتنی است؛ “دو نیم ساعت” پنجشنبه ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۳۰/۲۱ از شبکه خبر پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.