خانم‌ها بخوانند !

ممتاز نیوز : زن و مرد روحیات متفاوتی دارند و به تبع آن انتظارات متفاوتی از همسر خود خواهند داشت. خانم‌هایی که فکر می‌کنید در رابطه با همسرتان موفق نیستید، آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که همسرتان از شما چه می‌خواهد؟ رابطه صادقانه برای آقایان در اولویت قرار دارد. یک مرد همسری می‌خواهد که به سوالات او صادقانه پاسخ بدهد و حتی در اطلاع رسانی داوطلب و پیش قدم باشد. او همسری می‌خواهد که با اطمینان خواسته‌ها و نیازهای خود را به زبان آورد. همسری می‌خواهد که واقع بین باشد و با مهربانی حقیقت را بیان کند. یک مرد همسری می‌خواهد که او را سرزنش نکند و به حفظ اصالت خویش اهمیت بدهد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از اطلاعات ؛ اما خیلی وقت‌هاخانم‌ها گمان می‌کنند همسرشان از آنها می‌خواهد که سطحی نگر باشند، اصلا نیازها و خواسته‌های خود را عنوان نکنند و هیچ چیز نخواهند. آقایان خواهان رابطه‌ای رک، مستقیم و شجاعانه هستند بدون این که خشم و ملامتی در کار باشد. یکی از روش‌های مسرت‌بخش این است که یاد بگیرید حقایق و نیازهای خود را به او منتقل کنید.

یک مرد می‌خواهد همسرش او را به خاطر خودش ـ نه از روی ضعف و نیاز مالی و عاطفی- بخواهد. یک مرد دوست دارد زن زندگی‌اش او را بخواهد و به او نیاز داشته باشد و در عین حال هویت و فردیت خود را حفظ کند. یک مرد می‌خواهد همسری فعال و مستقل با دوستان و علایق جداگانه داشته باشد. از سوی دیگر برای بودن در کنار همسر خود ارزش قایل هستند.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.