خانه بادکنکی +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

بادکنک یک سرگرمی بسیار محبوب میان کودکان و حتی بین بزرگسالان است. بعضی انقدر بادکنک ها را دوست دارند که حتی می خواهند همه زندگی شان از این سرگرمی قابل توجه درست شده باشد.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، تا به حال شاید حیواناتی که به وسیله بادکنک ها ساخته شده است را دیده باشید این موجودات بادکنکی بسیار بامزه و بسیارزیبا می باشند و غالبا اشخاصی که علاقه بسیاری به بادکنک دارند عاشق آن می باشند.

“جرمی تلفورد” انگلیسی یکی از این اشخاص است که علاقه خاصی به بادکنک ها دارد و از جمله اشخاصی است که حتی دوست دارد تا همه زندگی اش از بادکنک درست شده باشد.

او با توجه به این علاقه اش و برای اینکه بتواند آرزویش را محقق کند دست به اقدامی قابل توجه زد و یک خانه کامل از بادکنک ساخت. او با انتخاب  یک طرح قدیمی اتاق نشیمن خانه اش را کاملا بادکنکی نموده است.

“تلفورد” با استفاده از ۲۶۰۰ بادکنک و با صرف نزدیک به ۴۰ ساعت وقت توانست این اتاق بسیار بسیارزیبا را درست کند. او در این بازسازی بادکنکی همه جزئیات را رعایت نموده است و همه اجزاء اتاقش را بادکنکی نموده است.

او می گوید:”من در اینترنت به دنبال یک نمایی از خانه انگلیسی در صده ۱۸ گشتم و این طرح را پیدا نمودم به همین سبب همه آن را به شکل همان طرح با بادکنک بازسازی نمودم”


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.