خانه سرود انقلاب اسلامی فراخوان داد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خانه سرود انقلاب اسلامی در نظر دارد تا در اولین فراخوان سرود ˝بانگ انقلاب˝ و با محوریت پیام تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه ˝تا شرک و کفر هست مبارزه هم هست و تا مبارزه هست ما هستیم˝ گام برداشته و نسبت به تولید سرود اقدام کند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط‌ عمومی خانه سرود انقلاب اسلامی، این خانه در نظر دارد تا در راستای تبیین مفاهیم و آموزه‌های انقلاب اسلامی، سرودهای فاخر و ارزشمندی را تهیه و تولید کند. شعار «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم» حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) بهانه‌ای برای اولین فراخوان سرود «بانگ انقلاب» است.

این شعار در حالی که به یقین در برگیرنده گفتمان انقلاب اسلامی در هنگامه مبارزه با طاغوت است، چون طبق دیگر سخنان حضرت امام خمینی(ره) مستدل و مستند بر قرآن کریم بوده، مانیفست انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

در اولین فراخوان «بانگ انقلاب»، خانه سرود انقلاب اسلامی در نظر دارد با محوریت این شعار که سراسر شور، درد و مبارزه است، قطعه سرودی را تولید نماید. به همین جهت شعار مذکور با تمام تفاسیرش پیش روی شاعران و ترانه سرایان متعهد است تا با انتقال معانی و مضامین آنها به کالبد سرود، در فراگیرتر شدن بیش از پیش کلام و پیام آن جان تابناک، گامی بلند برداشته و ما را در پر و بال دادن به سرود، مردمی‌ترین هنر انقلاب، یاری دهند.

به بهترین سروده ها جوایزی نفیسی به شرح زیر تعلق خواهد گرفت و از سرایندگان برتر نیز تقدیر خواهد شد.

نفراول ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال

نفردوم ۷۰۰۰۰۰۰ ریال

نفرسوم ۵۰۰۰۰۰۰ ریال

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می توانند متن آثار خود را با ذکر کامل مشخصات، حداکثر تا تاریخ ۱۳ آبان ماه سال جاری به آدرس اینترنتی info@khanehsorod.ir ارسال کنند.

برای شرکت در این جشنواره هیچ گونه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

 انتهای پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.